Wat tegen krampjes te doen?

Hallo,

Onze zoon van 6 1/2 week heeft dagelijks last van krampjes. Meestal is dit savonds en snachts. Ik heb al een kromme fles opgehaald bij de drogist, maar ik heb het idee dat hij daarvan meer spuugt. Ik gebruik nu dus weer de avent fles en het spugen is vriwel direct minder geworden?!
Nu is mijn vraag dat ik verschillende verhalen hoor over middeltjes tegen krampjes.
De kraamverzorgster had het over venkelwater en hier op het forum lees ik vaak cynababy.
Wat zijn jullie ervaringen met deze middetjes?
Anje
 
ik heb zelf geen ervaring met darmkrapjes bij onze zoon,ik had wel na de geboorte van vsm druppels gehaald voor het geval dat.dit is natuurlijke basis dus wie weet heb je daar wat aan.gewoon bij drogiste ne geloof kruidvat te krijgen.

groetjes
 
hallo

ik heb ook een dochtertje van nu 6 weken en die heeft ook veel last gehad en nog wel van krampjes
ook heb ik de vsm druppels gebruikt china baby en dat hielp wel maar ik heb van de kraamzorg nog een middeltje wat heel goed werkt alleen weet neit waar je woont want ze zijn op het moment alleen in duistland verkrijgbaar.
de naam is SAB SIMPLEX.deze druppels doe je gewoon in de fles voeding en ze worden in duitsland standaard in het kraam paket gegeven.

groetjes diana
 
Hallo,

Graag wil ik je laten weten dat Cinababy wel een goed middel is maar wat je ook kan doen is als je de kleine naar bed brengt even een hydrofiele doek warm maken in de magnetron verwarmen en daarna om  het buikje wikkelen zo kan de kleine lekker in slaap vallen  omdat warmte verzacht (dit kregen wij als tip vanuit het ziekenhuis mee).  En wat wij ook deden is  zodra  er krampjes kwamen de  voetjes van de kleine vast pakken en wiebelen dat hielp bij ons  heel goed.  

Verder wens ik  je heel veel succes ermee.  

Gr. Natalie