Wat trek ik aan....?

Hallo dames,

Over 2 weken is het dan zover.
Start de zwangersschapgym.
Ik ben erg benieuwd, ik vind het vrij laat dat we starte zoals ik al eerder aangaf.
Ik ben dan al 29 weken, volgens mij kom ik dan niet meer van mijn matje af..hahahha.
Er zijn 7 lessen, dus als ik 37 weken ben dan zit het erop.
Als we dat maar gaan halen...:0

Maar nu de grote vraag.....WAT TREK IK AAN..?
Iets wat lekker zit stond in de brief.
Het liefst een joggingbroek, maar die heb ik niet.
Heb allemaal vrij nette kleren omdat ik ermee naar mij werk mee moet.
En daar kan je niet lekker in bewegen.

Wie o wie.....kan me vertellen wat je het beste aan kunt doen?

Jip ik sluit me erbij aan!

Ga anders even langs de Zeeman ofzow, daar krijg je heel goedkoop ook joggingbroeken....
Het is toch maar voor 7 keer toch? Ik heb bij wehkamp een zwangerschapsjoggingbroek besteld. Maar dat heb ik mede gedaan omdat wij 's avond ipv pyama joggingbroek ook aandoen. Heb dat ding dus bijna dagelijks aan 's avonds. Wat wil je dan eigenlijk aan gaan doen in je verlof? En als je moet bevallen? Moet zeggen dat zo'n broek met een buik erin (joggingstyle) echt mega lekker zit!!

succes en shop ze (misschien)

Inderdaad even naar de Hennis, daar hebben ze een grijze met een heerlijk groot buikstuk erin en strikbandjes aan de onderkant. Deze zit zo lekker.
Tja en gympen, je kan ook op blote voeten hoor.
Ik vind niet dat je speciaal voor de zwgym bergen met geld hoeft uit te geven aan bv nieuwe gympen.

gr. nath

haha.. inderdaad: joggingbroek!

Doe ik ook :p

Ik weet alleen niet wat voor kussen ik nu moet meenemen: moet ik het kussen van mijn bed meenemen? Een kussen van de bank? Maar dan een kleine of een grote??

Liefs,

T

Oh ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd mijn gewone kleren aan had..dus ook rustig met spijkerbroek.
De oefeningen stellen namelijk niet zoveel voor, het grootste gedeelte is bijkletsen en wat informatie.
Wel handig om een handoek mee te nemen voor op het matje!

Terug
Bovenaan