wat trekken jullie aan met de feestdagen

Hahaha, het duurt nog wel effe, maar ik ben er toch al mee bezig. Ik wil met de kerst er wel een beetje feestelijk uit zien. Maar heb nog niet gewinkeld, dus weet niet wat er in (betaalbare) positiemode te krijgen is. Ik wilde eigenlijk iets van een leuk zwart jurkje.

Hebben jullie er al over nagedacht?

Nog niet echt over nagedacht, maar ik ben al wel wezen winkelen. En heb leuke, betaalbare positiekleding gekocht! Wel 2 jurkjes van Noppies, die waren wat duurder en wat dingen bij de H&M.
Maar eigenlijk moet je eens kijken op Hema.nl
Daar hebben ze ook mama basics en super leuke jurkjes e.d.

Heb er 3 besteld, echt mega leuk en maar 20 of 25 euro per stuk, heb er zaterdag 1 binnen gekregen om te kijken of het wat was, maar heb er gisteren gelijk nog 2 besteld. Echt super leuk en ze zitten mega lekker met een legging eronder.

Veel succes!
Gr Rieke

Jij bent er vroeg bij! Ik heb bij Ladysting jurken gekocht. Ze hebben echt hele leuke jurken, lang en kort en verschillende materialen. Ze rekken erg mee, dus die kan je zeker aan!

Zeker vroeg... Maar van mama-licious hebben ze ook erg leuke en feestelijke dingen voor een hele schappelijke prijs! Erg leuke tunieken van glimmend materiaal of leuke jurkjes en natuurlijk dikke buiken leggings!
Succes alvast met shoppen!

Ik heb er zeker over gedacht. Ik ben van Zweedse komaf en wij hebben dus een heleboel kerst tradities. Ik was laatst bij een winkel, weet niet of dat in meerdere steden zit, Trade Studio. Mooie zwarte jurkjes, rokjes vanaf 30/40 euro. Heel leuk!

Er zat ook veel van mama licious bij inderdaad.

Ik moet de positie kleding al aan, heb best een buik!

Ik kan ook niet meer zonder mijn positiemodebroek. Maar vandaag mijn outfit gekocht die ik op 18 dec zal dragen als ik ga trouwen! Grote maten mode bij Berden, Grandisimo. Belachelijk duur! Moeders heeft betaald. :) Maar wel heel mooi. Ik kan het zeker aan dan als ik 22 weken ben! Veel zwakrt met een zwart-wit truitje. Niet de klassieke bruidlook, maar dat wordt met mijn maat moeilijk in deze periode. Tenzij je een bruidjurk koopt natuurlijk. In de winkels is nu veel zwart ivm de winter en feestdagen. Dus dan is de keus al wat minder. Maar het is mooi!!!!!

Terug
Bovenaan