Wat trekken jullie je kleine aan???

Hoi meiden,
Heerlijk zulk weer!!! Ik geniet er nu nog meer van dan voor mijn bevalling.
Ik kan weer prima tegen de warmte gelukkig!!! Moet er wel op letten dat ik genoeg blijf drinken met het oog op de bv.
Maar nu even een vraagje:
Wat trekken jullie je kindje aan??? Ik vind het echt heel moeilijk. Jamsijn is morgen 2 weken oud. De kraamverzorgster zei vorige week als je naar buiten gaat moet ze een mutsje op en een jasje aan maar ik heb haar vandaag in de tuin alleen maar een romper aangedaan met mouwtjes en met een dekentje in de kinderwagen. En als ik haar op schoot had buiten even een cape eromheen. Maar af en toe waaide het nog wel en ben ik maar weer binnen gaan zitten.
Dus: wie heeft er tips? Ik ben echt bang dat ze kou vat of doordat ze te weinig aan heeft of doordat ze zweet omdat ze het te warm heeft en dan met die wind erover heen.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen!!!
Groetjes,
Mar en Jasmijn

hoi mar. ik hoor hier wel niet thuis! daar mijn dochters al 5 jaar en 3 jaar zijn, maarrrr heb   de nodige ervaring, de 1 is van augustus en de ander van juli. wat mij altijd verteld is kleed tie kleintjes zoals jezelf gekleed ben, wat je tot nu gedaan heb is perfect alleen een deken pffffffffffffff. zou ik doen als je alleen een stukje gaat lopen. goed in de schaduw( al hoewel ze daar ook kunnen verbranden) dus goed insmeren.en zo muskietennet erover heen!. nou zo moet dat zeker wel lukken.veel succes ermee en geniet van de kleine.. groetjes

Mijn dochtertje is een junibaby en heeft menig hittegolfje meegemaakt de zomer van 2003. Ik legde haar in een rompertje onder een hydrofiel luier. Die zijn lekker dun en beschermen meteen goed tegen de zon, maar ook tegen 'tocht'. Sowieso houd je je kleine uit de zon he. Dus je voelt zelf wel aan hoe het in de schaduw is. Als je denkt dat het te fris is kan je ook bijvoorbeeld een dun jersey  pyjama pakje aan doen zonder romper eronder, weet je wel met van die 'voetjes' erin.
Geniet lekker van je kleintje en het weer!

Wasabimammie!

Terug
Bovenaan