wat valt klussen tegen

gister zijn we begonnen met klussen. we hebben een klusjesman die alles heeft gestoomd en vliesbehang geplakt. maar wat valt het tegen. al die bende, spullen verplaatsen van de ene naar de andere kamer. ben versleten. zal blij zijn als alles achter de rug is.
nu vandaag een mail gehad van me werk. ivm met de bedrijfsarts zouden ze het weekend 1 avond eraf halen. en je raad het al uiteraard moet ik zondag werken. vind dat altijd zon heerlijke dag thuis.. moet ik weer aan de bak! bleh!! hoop niet dat het elke keer zo is als ik het weekend werk. het is nu ook al een week geleden dat ik gesprek heb gehad en heb nog geen uitnodiging van de arbo ontvangen. schiet ook lekker op! niet dus..

hoi mama van lot
daarom heb ik tegen mijn man gezegd: alles is af voordat ik zwanger ben!
nou onze kleine meid ging op haar verjaardag over, en die week was het ook raak hihihi
nu valt deze zwnagerschap extra hard tegen dus ik ben heeeeel blij dat dat geregeld was.
hier zit ik dus 100% in de ziektwet vanaf week 8 en sinds 4 weken werk ik 4 uurtjes in de week met moeite.
wat ik ook van mijn vorige zwangerschap geleerd heb is dat jij heel duidelijk voor jezelf moet overkomen en aangeven welke diensten wel of niet wilt werken. dus niet zo random aan de roosteraar overlaten. dat werkte echt niet.
leidinggevende zei het ene en roosteraar deed het andere enzovoorts maar ik was de enige die de dupe was.

succes ermee! hoop dat je snel klaar bent met klussen
groetjes sabine

Terug
Bovenaan