WAT VALT ME DAT TEGEN!!!!!

Heel trots laat ik dan een foto van mijn dochter zien op dit forum en dan krijg ik maar 1 reactie. Bij alle anderen kinderen staan heel veel reacties en bij mij niet. Nou wil ik niet zeiken, maar het valt me gewoon tegen. Ik ben kei trots op mijn kleine meid en wilde dat met iedereen delen. En dan plaats ik heel trots een foto.
Kijk ik na 2 dagen en zie ik 1 reactie. Kijkt niemand naar de foto of willen ze niet reageren.
Gr linda en femke

Tja, vind het kei vervelend voor je en heb dus maar even naar je meisje gespiekt. Wat een plaatje en wat een geinige foto met dat hoedje op!

Ik merk dat sinds het forum (ik ben van het maart-forum) hiernaartoe is verplaatst er zó veel berichten zijn, dat ik echt niet meer alles lezen kan. En dan heb ik ook nog een kindje om voor te zorgen...

Groetjes, Pietje

Hallo,

Misschien komt het omdat de foto al weer snel  op pagina 2 stond, en veel mensen bekijken vaak alleen de eerste pagina met onderwerpen. Ik heb de moeite ff genomen om naar je dochter te kijken hoor.....mooie meid hoor!

gr. jorieke

Hé Linda,

Ik kan je reactie voorstellen. Maar misschien komt het omdat het hier zo druk is? Ik had ook wat vragen over dingen gesteld en er werd wel op gereageerd maar binnen enkele dagen was mijn stukje al naar de volgende pagina verhuist, omdat er al zoveel nieuwe berichten waren. Dat vind ik ook wel eens jammer.
Je hebt een pracht van een kindje! Die wil je natuurlijk graag even showen. Ik heb nog geen foto's geplaatst omdat het nog steeds niet lukt.
Groet van Fleur

hoi,
ik heb ook meteen gekeken en het is echt een poepie!!! kan me voorstellen dat je trots bent!
ik ken het wel hoor van geen reactie krijgen. ik had een keer een topic over sllechte lucht bij kinderdagverblijven, ik dacht nou dat moet veel moeders aanspreken, gaat over de gezondheid van hun kind. Geeneen reactie.....
groetjes,
daphne

Hoi Hoi,

Terechte reactie eigenlijk, maar ook ik had niet gereageerd. Om de simpele reden (die hierboven al eens vermeld is dacht ik) dat ik gedurende de dag een paar keer even snel op het forum kijk en dan zomaar een paar berichtjes kies om te lezen en soms te beantwoorden. Het gaat allemaal zo 'tussen de bedrijven door' dat ik niet controleer of ik alles gehad heb. Ik begrijp wel dat dat soms heel vervelend kan overkomen, maar zo is het niet bedoeld!

Ook ik heb de foto bekeken en ze is een prachtige meid!! Je bent terecht hartstikke trots!

Groetjes,
Dionne

hoi,

Ik kan het me heel goed voorstellen hoor dat het je tegenvalt! zeker als je bij andere foto's veel reacties ziet staan!! Ik ben hier helaas niet zo vaak dus dan reageer je niet zo veel das waar en je berichtje was idd al naar de volgende pagina verhuisd...maar ik heb toch ff gekeken en wat een mooi meisje hoor!! kan me voorstellen dat je hardstikke trots bent|!!

veel knuffels, sweety en justin

Terug
Bovenaan