wat veel onderwerpen!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Met verbazing zie ik dat er zoveel nieuwe berichten worden geplaatst!
Wat heerlijk om te lezen.
Ik zit meestal alleen 's avonds achter de laptop en in 24 uur worden er veel nieuwe dingen neergezet hier.

Erg leuk hoor...ik lees het allemaal graag en vind het bijzonder om te lezen dat jullie allemaal zo open zijn.
Gezellig. Ga zo door!

Groet van Anouk

haha ja he!

Nou ik kan je zeggen dat gisteravond wel raak was, dat was een uitzondering hoor :)
Laten we t erop houden dat ik, kezfan, babybell en mariska1980 nogal actief waren hahaha. Nou kunnen we er weer even tegenaan met ze allen! Gezellie !!!

Ja gezellig he?
Ik vind het ook altijd leuk als er weer nieuwe onderwerpen zijn.
Maar er zijn ook dagen bij dat er niks wordt geplaatst, dan gaat daar iemand over   " klagen" dat het zo rustig is en dan komen de berichtjes weer, haha.

Groetjes van Sonja

Nou hier nog een enthousiasteling (schrijf je dat zo) Ik ben tegenwoordig meer van het lezen dan van het meekrabbelen, dus ik kon mn hart ophalen LEUK!!!

groetjes
Achnita

Ik had net alle topics gelezen en op een paar dingen gereageerd. Kom ik weer in het onderwerpen scherm, zijn er allemaal nieuwe topics en reacties. Het gaat hier nu inderdaad erg hard, maar dat is wel extra gezellig

Ja, het gaat zeker snel..wel leuk hoor.

Ik was het weekend druk en had vandaag wel erg veel te lezen haha. Ben er wel blij mee, vind het altijd leuk om te weten waar andere moeders en de kids mee bezig zijn.
En handige tips of even steun , ik ben er blij mee

Tamar

Hahaha, ja ik schrijf een hoop.
Ik klets in het dagelijks leven ook veel hahaha

groetjes Maris

T'is hier ook zo'n gezellig forum! Ik blijf hier lezen en posten!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan