wat veel reacties!

ha meiden,

allemaal bedankt voor de reacties. Ik ben niet boos hoor, maar ik dacht echt even dat ik niet duidelijk genoeg was, maar gelukkig snap jij het helemaal, anouk.
ik ben de pil echt vergeten, en daar kwam ik dus keurig de volgende dag achter. ik had die week mijn laatste schoolweek ( ik ben kleuterjuf) en dat is erg druk en stressig. Normaal vergeet ik hem nooit, omdat ik nog meer medicijnen slik..
Natuurlijk ga ik niet zomaar in mijn upje aan kinderen beginnen... we hebben trouwens gelijk condooms gebruikt, toen ik vermoedde zwanger te zijn maar het niet wist.
En , je hebt gelijk: eerst moet je een keer ongesteld zijn geweest voor je weer aan de pil kan. staat in de bijsluiter en de huisarts zei dit ook.

maar ik kan natuurlijk best eens overleggen of ik kan stoppen met de pil. ik wil nl wat inzicht in mijn cyclus wanneer ik een eisprong heb. Eerst maar eens overleggen! Jullie weten in elk geval hoe belangrijk dat is! groetjes van mari
 
mari ik wil niet lullig doen hoor. maar het waren je eigen woorden dat je hoopte op een zwangerschap. heb het even voor je geknipt en geplakt:

Het zit zo: ik slik gewoon braaf de pil omdat we nog geen kinderen willen. ik wil ze een poosje eigenlijk al wel, maar mijn man wil nog een jaartje of 1, 2 wachten.
nu was ik een keer de pil vergeten en ik hoopte dus toch dat ik zwanger was !!

mij maakt het niks uit hoor of je nu wel of niet zwanger bent of dat je dat nu wel of niet expres hebt gedaan, maar ben wel DUIDELIJK!
 
Iets hopen is toch iets anders dan dat je iets met opzet doet.Dat ze de pil is vergeten heeft ze per ongeluk gedaan, dan mag ze toch evengoed hopen dat ze wel zwanger is.
 
Als het inderdaad per ongeluk is geweest dan geeft het toch niets dat ze erop hoopt? Ik vind dat volkomen normaal. Hoeveel ongelukjes lopen er wel niet rond die heel erg gewenst zijn!
 
Terug
Bovenaan