Wat veel vroege Juli baby's!

Ik kwam vandaag weer 's even spieken, onze meid is alweer 2.5 week! Gaat zo snel.

Maar het viel me op dat er al behoorlijk wat Juli baby's geboren zijn!

Gefeliciteerd allemaal, en voor onze Juli mama's die nog eventjes moeten, zet 'm op! De laatste loodjes zijn het zwaarst maar zodra die wondertjes eruit zijn ben je 90% meteen vergeten

Liefs!

Nou ik zat ook even te kijken en inderdaad hebben we al heel wat juli baby's.
Jesslyn is vandaag 6 weken oud. De bv is helemaal op gang gekomen en het loopt er letterlijk uit. Op aambeien na gaat het met mij ook heel erg goed. Ik zoek nog naar ies wat daar goed tegen helpt. Had ik de vorige keren helemaal niet zo erg maar nu door de heftigheid van de bevalling dus wel :) Niet lekker maar dat is dan ook de enige kwaal die ik nog heb.
Ben ook al weer 9.5 kilo kwijt heerlijk kan mijn tenen weer zien :)
Nou dames die nog moeten laatste loodjes zijn loodzwaar maar dan heb je ook wel wat hoor!!!
Ik ga weer even naar mijn roze wolk toe
tot later liefs

ja ik las ook al met lichte jaloezie dat er al zoveel geboren zijn...
ben nu 38 weken, zoonlief kwam pas met 41..maar hoop toch echt dat ik nog wel een juli mama wordt en geen aug.

geniet van jullie gezinnetjes voor diegene die al bevallen zijn.. en de rest.; succes

@Louise Ik heb hetzelfde, hoop op net juli. Ben nu 38.1 dus schiet al wel op. Maar gaat nog steeds goed, dus heb nog het geduld dat scheelt.
Allemaal sterkte!

Terug
Bovenaan