quote: patriesja reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2006 08:12:17&apos

);
Hoi Bianca,
Bij mij kwam het ook extra aan hoor, omdat ik leerkracht ben. MIjn gedachten gaan ook uit naar dat team. Zoals die directeur daar gisteren zat...ik moest gelijk aan onze directeur denken. En die juf die dat kind gevonden heeft...je hebt otch een band met de kinderen en dan tref je zoiets aan.
Uiteraard is het voor de familie het allerergst, maar ik kon er ook niet omheen om aan de school en de kinderen te denken. Bovendien ken ik mensen in Hoogerheide (nog van vroeger) van wie het zoontje in groep 5 zit. Ik weet niet of hij op die school zit, maar ik vermoed dat er niet zo veel scholen daar zijn. Ik heb hun kant van het verhaal nog niet gehoord, maar het lijkt me echt ook heel moeilijk om tegen je kind te moeten vertellen.
Welke groep heb jij, Bianca? Ik zou dit jaar groep 5 hebben, maar ivm mijn verloven (ouderschaps- zwangerschaps- en ouderschapsverlof) werk ik vermoedelijk niet in een klas als ik weer aan de gang moet.
Groetjes,
Patricia 39+6
Ik moest idd ook aan het team denken. Je zal het toch meemaken. Ik moet er echt niet aan denken. Idd de leerkracht die het kind gevonden heeft. man wat zal die geschrokken zijn. Ik heb zelf groep 7/8 maar ken de kinderen uit de lagere groep ook. Daar heb je ook wat mee.
Poeh en je kent nog mensen daar ook. Getver. Het zal idd maar een klasgenootje van je kind zijn. Hoe leg je dat uit?? En hoe reageert je kind daarop?? Ik krijg er echt kippenvel van.
Ik heb dit jaar trouwens op woe groep 1/2 en donderdag en vrijdag 7/8. De uitersten van de school dus. Gelukkig kan ik weer gewoon in die groepen beginnen na mijn verlof. Ik werk pas sinds dit schooljaar (ja zwanger aangenomen gelukkig) dus ouderschapsverlof heb ik geen recht op. Hoeveel dagen ga jij werken na je verloven??
Bianca
38 precies