Wat vervelend.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

We hebben net Maaike voor het eerst naar het kinderdagverblijf gebracht. Ik zag er ontzettend tegen op. Natuurlijk kon zij het meteen alleen maar interressant vinden. Ze heeft een hele lieve leidster waar ze meteen bij wilde zitten. Volgens mij heb ik het er moeilijker mee dan zij. Ik mag gelukkig zo vaak bellen als ik wil maar van mezelf mag ik dat niet.

Nu maar hopen dat het werk me genoeg afleiding bied en dat het snel weer tijd is om naar huis te gaan.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,
Moeilijk hè, je kleine achterlaten bij het kdv... Ruben gaat nu ruim een maand, 1 keer in de week  en de laatste keer heb ik maar eens aan m'n vriend gevraagd of hij 'm een keer wilde wegbrengen omdat ik het nog steeds heel lastig vind.
Na de eerste keer wennen moest hij ontzettend huilemm toen ik weg ging en ik had ook erge moeite om m'n tranen voor me te houden.
Ik weet dat hij het daar goed heeft en dat hij na een minuut weer stopt met huilen als ik weg ben, maar toch...

Maar als je haar straks weer mag ophalen is dat ook wel weer heerlijk!
Succes vandaag!!
Groetjes,
Lsura

Hoi Laura,

Bedankt voor je snelle reactie. Gelukkig hoef ik haar niet op te halen. Mijn man is vandaag nog vrij (heeft de afgelopen maanden elke vrijdag vrij gehad om thuis te blijven bij ons dochtertje). Hij haald haar dus straks op. Ik hoop dat het inderdaad went en ik weet ook wel dat als je maar eenmaal weg bent het vanzelf goed komt maar ik merk aan mezelf dat ik het gewoon erg moeilijk vind. Het achterlaten bij de oma's gaat makkelijker omdat ze die goed kent. Maar ik weet ook dat ze het geweldig vind om met andere kindjes te spelen dus ik verwacht ook geen problemen. Maar toch is het moeilijk.

Groetjes
Inge

Heel herkenbaar allemaal! Bij ons gaat Ruben ook naar beide oma's en zodra hij die ziet is hij mij alweer vergeten zeg maar...dus dat voelt heel vertrouwd.

Ik moet zelf ook nog wennen aan de aanpak op het kdv, maar als ik hem op kom halen en zie dat hij druk aan het spelen is met de andere kindjes of met 1 van de leidsters dan weet ik dat  ik me druk maak om niks!

Werkze vandaag!

Groetjes
Laura

Hoi Laura,

Dat is vast ook wel zo maar ik ben toch blij dat Henk haar vandaag ophaald. Ik zal mijn best doen om hard te werken vandaag en dan is het ook zo weer voorbij.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Begrijp je helemaal!!!!! Jennifer ging al heel vroeg naar het kdv (met 3,5 maand al!!) en ik vond het verschrikkelijk. Ik heb die dag geloof ik 2 keer gebeld en ze vonden het helemaal niet erg. En voor mij was het ff lekker om te horen dat het goed ging.
Gewoon straks ff bellen hoor, is voor je zelf gewoon lekker...
En weet je, die leidsters vinden het niet erg.. dus waarom niet????

Het leukste is haar ophalen vind ik, dan krijg je zo lieve glimlach en kusjes ...

Heel veel succes vandaag... ff volhouden en voor je het weet heb je die kleine dreumes weer in je armen!!!!

gr. Ilone

Oh, heerlijk, wat herkenbaar!! (al is het voor jou vandaag natuurlijk niet makkelijk...)

Onze kleine meid ging met 3 maand voor het eerst naar het kdv. Nou, mama moest al huilen voor we binnenwaren! Papa dacht dat ik een grapje maakte, toen ik net uit de auto zei dat ik nu al moest huilen, maar ik kon het niet ophouden hoor!
Binnen ook weer, moest ik zoooo huilen... Gelukkig waren de leidsters heel lief. En onze kleine deed het ook heel goed, dus de volgende keer ging het al een stuk beter met mij.
Oja, toen we thuiskwamen die eerste keer (papa en ik waren allebei vrij) moest ik ook weer zo huilen, ik hield echt niet meer op!! Totdat papa zei "ze komt wel weer terug hoor". Dat was ik bijna vergeten... maar toen kon ik gelukkig eindelijk ophouden met huilen.

Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat het wennen ook helemaal niet voor de kids is, maar voor de ouders .

Sterkte!

groet
Mandarijn

Hoi,

Ik kon mezelf toch echt niet meer inhouden en heb net maar even naar het kdv gebeld. Het gaat helemaal geweldig. Maaike heeft nog geen seconde gehuild en heeft iedereen met haar zeer gulle lach al om haar kleine vingertjes gewikkeld. De grote kindjes vinden het helemaal geweldig om met haar te spelen en ook het slapen is goed gegaan. Ze heeft niet heel lang geslapen maar dat doet ze thuis ook niet altijd meer. De leidster was helemaal enthousiast over onze kleine (grote) meid en ik heb aangegeven dat we haar toch echt vanmiddag weer op komen halen en dat mocht dan toch wel.

Groetjes en bedankt voor alle lieve reacties.
Een gelukkige toch wel iets gerustgestelde moeder
Inge

Terug
Bovenaan