Wat vinden de papa's hier nu van?

Hoi mama's,

Toen ik net aan mijn vriend liet weten een dagje weg te gaan met de forum-mama's zei hij meteen lachend;

"Hebben jullie wel tijd voor naar Amersfoort te gaan? Kunnen jullie dan een dag zonder het forum? haha"..

Hij vind het erg leuk/grappig dat we elkaar nu eens in het echt gaan ontmoeten.
We hebben immers al zoveel met elkaar gedeelt..

Wat vinden jullie mannen er nu eigenlijk van?

Esmé mv Kay

Haha hier nog zo een...
Ik vroeg Bert om zijn auto voor die dag, zegt hij; ik heb geen keus he hahaha.
Hij zei meteen erna, haal de hoedenplank er maar uit dan heb je meer ruimte en kunnen er meer kinderwagens in.
Of soms vraagt hij 's avonds, hou je nog wat aandacht voor mij over wha haha
Hij vond het wel erg leuk dat we een dagje weg gaan met z'n alle.
Ik moest maar veel foto's maken.

Wat zijn het toch schatten he, die mannen van ons

Heb het Marcel nog niet verteld!
Komt omdat ik sinds vandaag pas definitief weet dat ik meekan!
Maar ik denk dat hij het wel leuk vindt!

M'n moeder vond het geweldig! Ze zei meteen: "moet je doen joh, leuk! Ik pas wel op!"

Nou die van mij vindt het ook prima dat ik ga maar hij vroeg wel meteen
ik hoef toch niet mee
Lijkt hem maar niets al die kakelende vrouwen.

Groetjes sandra

Hoi hoi,

In eerste instantie had ik zelf zoiets van: leuk zo'n dag,maar ik weet nog niet of ik ga.Mijn man zei tegen me:Das toch hartstikke leuk joh,je zit iedere avond te kletsen met die meiden en nu kun je ze ontmoeten.En ik dacht, ja das ook al weer zo en ben eigenlijk heel erg enthousiast geworden.Ik was een beetje huiverig om met Tess toch best wel een eindje weg te gaan,maar door te doen wordt je wel zekerder van jezelf.En ach het zal allemaal wel gaan hoor we zien wel.Dus mijn man heeft me eigenlijk aangespoord.

Groetjes Kitty en Tess.

GJ vind het allemaal best! Alleen is hij bang dat ik straks helemaal niet meer bij dit kreng ben weg te slaan, hahahhah!
( Of juist alle tijd weer voor hem heb...)

Gr. Marieke

ik had tegen marco gezegt dat er een forum dag is. maar helaas kan ik niet gaan omdat ik geen rijbewijs heb.
ow zegt hij ik neem vrij dan kunnen we samen gaan.
dus kan ik toch komen
leuk he het is zo een lieve man.
groetjes petra

Terug
Bovenaan