wat vinden jullie baby's van dit koude weer?

Mijn kleine aap is geboren op 15 juli Dus de eerste weken van haar leven waren de laatste weken van de zwangerschap van velen van jullie: hot hot hot. Ze was al 3 weken oud toen er voor het eerst een middag onder de 25 graden bleef.
Wij hebben een centraal verwarmd huis dus thuis is het nooit echt koud. Mirne lijkt het echter wel leuk te vinden, koud.

Als ik haar op de fiets naar de oppas breng (12 minuten in de bakfiets, daarin zit ze met haar maxicosi voorop) dan kijkt ze heel tevreden om zich heen, valt vaak zelfs in slaap. Terwijl ze toch perse haar trappelzakrand vast wil houden en haar wanten altijd onderweg uittrekt. Ze heeft echt ijsklompjes vingers en een ijsneus als we aankomen, maar ondertussen een grote grijns.
Hoe vinden jullie baby's dit koude weer?

Barbara

marek maakt het ook niks uit wat voor weer het is regen vind hij wel erg leuk haha dan beweegt hij zo met zijn hoofdje dat hij toch nog iets in z'n gezicht krijgt en maar lachen dan (en wij hebben zoiets van snel in de auto met hem) dus hij heeft er minder last van dan wij

groetjes mira mv marek 13 wk

Siebe zei vandaag nog tegen me: "Goh mama, wat is het toch lekker winterweer, jammer dat het vandaag wat regent!"

GEINTJE!!!!   Ik zou  niet weten hoe hij het vindt. Hij lijkt er weinig mee te zitten hoe warm of koud het is. Siebe is geboren op 22 juli en heeft toen ook nog behoorlijk wat warmte te verwerken gekregen. Nu het een stuk kouder wordt kleed ik hem natuurlijk lekker warm aan en ligt hij in de kinderwagen ook nog onder een dekentje. Meestal slaapt hij prinsheerlijk, dus concludeer ik daar maar uit dat hij het wel fijn vindt om buiten te zijn.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan