Wat vinden jullie ervan

A

Anoniem

Guest

Goedemorgen allemaal.

Ik weet het ik ben hartstikke vroeg voor een zaterdagochtend maar ik kon niet lekker meer in mijn bedje liggen.

Ik werk in de zorg en gisteren had ik een late dienst (tot 23.15).Ik merkte toch wel dat ik steeds meer last van mijn buik begon te krijgen, ik vind dit eigenlijk best wel een beetje eng.We hebben 8 jaar op deze puk moeten wachten dus ik zou het mezelf nooit vergeven als er wat zou gebeuren.
Zou het kwaad kunnen?
Verder voel ik me aardig goed.Nog weinig verschijnselen, af en toe beetje maagzuur, jeuk rondom de tepels en de borsten maken af en toe groeispurten denk ik.Ben natuurlijk ook nog maar 5 weken en 2 dgn.

Hoe denken jullie erover?
Als ik echt meer last krijg van mijn buik moet ik dan wat rustiger aandoen?

Iedereen een hele fijne zwangerschap!!!

Liefs plodder

Goedemorgen plodder,

Ik ken jou probleem en ik denk dat je wel goed naar je lichaam moet luisteren, maar goed het is een moeilijke situatie omdat we nog maar zo vroeg in de zwangerschap zitten, er gebeurt heel veel in je lijf en dat voel je heel goed, ik heb nu veel meer last van m'n buik dan bij de eerste en dat had ik niet verwacht ik dacht dat ik het wel minder zou voelen omdat alles al een keer is opgerekt zeg maar.

maar ik zou als je er echt heel erg mee zit gewoon even de huisarts bellen of de vk of het ziekenhuis, ik weet niet waar je zit. die kan je misschien wat gerust stellen.

Nou ik wens je heeeel veel succes en hoop dat alles goed gaat.

Liefs, ineke

Hoi,
hier hetzelfde probleem.
ben nu ook 5 weken en 2 dagen zwanger en kan niet slapen want mijn lichaam doet pijn.
mijn borsten zijn wel wat gevoelig en ik ben wel moe maar dat kan  ook komen doordat ik niet goed kan slapen.
heb ook af en toe steken onderin mijn buik en dat had ik bij mijn eerste niet dus dan ben ik wel bang.
maar mijn eerste zwangerschap was zeven jaar geleden dus daar herinner ik me ook niet zo veel meer van.
heel veel witte vloed heb ik ook.