Wat vinden jullie het leukst?

Ik vind het lachen van Lukas (12 wk) toch wel het leukst. Dat staat met stip op nummer een. Heel dicht gevolgd door het gevoel wat ik heb als ik hem ophaal van het kinderdagverblijf en met hem praten (hij praat terug!)

Annemieke

Hoi,

Siebe is a.s. zaterdag 13 weken en ja, het lachen is helemaal te gek. Vooral als hij aan de borst ligt en ik tegen hem praat. Hij trekt dan al drinkende zijn mondhoekjes omhoog en krijgt dan van die pretoogjes. Zo schetig om te zien. Of wat hij sinds vandaag doet. In de box met een baby gym boven hem, proberen met gebalde vuistjes de speeltjes die er aan hangen te raken. Die gezichtjes die hij er dan bij trekt, geweldig.

Groetjes Fonske (mama van Merijn en Siebe)

jaaa het lachen natuurlijk!
en als ik tegen haar praat dat ze terug probeerd te brabbelen..het 1 op 1 contact vind ik geweldig.

Kan ook genieten als ze in de box ligt en ze "praat"tegen de knuffels.

Hoi hoi,
Het lachen en het vertellen, vooral tegen beren!
Hij is gek op beren!
Net was tygo zijn vriendje hier die 2 weken ouder is(van de zw gym) en ze zaten tegen elkaar te vertellen! Echt leuk!
Nu al dikke mik!

ik kan niet kiezen wat ik het leukste vind hoor... bijna alles is aandoenlijk. Wat ik wel een heel apart gevoel vind is als ze je 's nachts wakker heeft gehouden en je dus kei moe bent. Dat je dan haar ;s morgens gaat wekken en dat ze dan haar oogjes open doet en je een superlieve lach geeft. Alles-overheersende liefde is dat.. dat maakt alles weer goed.

ik kan niet kiezen wat ik het leukste vind hoor... bijna alles is aandoenlijk. Wat ik wel een heel apart gevoel vind is als ze je 's nachts wakker heeft gehouden en je dus kei moe bent. Dat je dan haar ;s morgens gaat wekken en dat ze dan haar oogjes open doet en je een superlieve lach geeft. Alles-overheersende liefde is dat.. dat maakt alles weer goed.

Terug
Bovenaan