wat vinden jullie hier dan van..

A

Anoniem

Guest
Nu lees ik weer een topic over ik vin het zo vervelend dat julliemeisje/vrouwen alleen maar bezig zijn met het NOD enz enz
Wat maakt het toch uit??!!
Sommige vrouwen moeten dit wel doen!!
al eens van endometriose gehoord???
Al eens over nagedacht dat sommige vrouwen alles bij moeten houden?

Als je het zo vervelend vind moet je de topics gewoon negeren!
Het lijkt nu net dat alle vrouwen die het over hun NOD hebben niet meer aan hun liefde denken voor hun partner, sexen als robotten, alleen maar bezig zijn met het zwanger raken!
Dat is niet waar!!
Op deze site is het heerlijk om met deze vrouwen hier over te praten, je gevoelens, hormonen en ga zo maar door!

Mijn mening is laat iedereen lekker zijn of jaar gang gaan wel of geen NOD!!!
Vind je het vervelend zoek je toch een andere topic/ site!

++++++++++++++++++++++++++++
Liefs Inanna!

hoi

ja heb het ook gelezen en erop gereageerd zoals veel andere mensen ,diegene die dat erop heeft gezet was er niet van bewust dat ze daardoor heel veel mensen op hun teentjes trap maar we hebben die topic ook afgesloten volgens mij.Iedereen moet doen wat het beste voor zich is toch?vind ik wel dus we gaan het nu gewoon weer over leukere dingen hebben groetjes wendy

Vond het ook niet leuk om te lezen.
Heb er toen maar gewoon geen energie ingestopt..... die besteed ik liever aan andere leuke dingen!!!
Beetje jammer!!! Zegt denk ik meer over hun dan over de rest.

Groetjes Noelie

ow sorry...had niet begrepen dat de topic al gesloten was.
Ik las het en kreeg er gewoon de kriebels weer van ik kan het dan niet laten om even wat te zeggen maar idd het is misschien ook wel beter om er geen energie in te steken en te denken: ik weet beter
Alleen ik vin het zo oneerlijk.. :-(

Liefs

Nogmaals: als je problemen hebt met zwanger worden, of al lang bezig bent, of een andere nare ervaring hebt met zwangerschap: dan is dit topic niet voor je bedoeld!
Sommige vrouwen willen het ook niet begrijpen heb ik het idee.
Het is juist zo dat bijvoorbeel marylinn ook bedoelt: als je, voor zover je weet, nog geen problemen hebt ervaren met zwanger worden, dan komt het juist wel eens wat overdreven over allemaal. Sommige vrouwen omschrijven dat ze dan zo zwaar teleurgesteld zijn (terleurstelling is heel normaal, maar zo overdreven) en dan al dat gedoe met bijhouden van temp, en NOD en eisprong........Ik denk juist dat het voor diegenen die problemen hebben wel eens wat moeilijk is om dat te lezen.
Aan de andere kant, moet het wel kunnen om dit forum allemaal. Iedereen mag zelf weten op welke manier je er mee bezig bent, dat snap ik helemaal.
En zulke heerlijke discussie maakt zo'n forum spannend, anders is het ook zo saai! Ik vind het wel leuk hoor!

Ik wil jou niet begrijpen? Daar weet je helemaal niks vanaf, ik deel mijn visie met je.
Ook al ben je een vrouw die verder geen problemen heeft enz enz
wat maakt het uit? is het dan zo vervelend dat deze vrouwen over hun NOD praten? Wat je dan zegt is: als je problemen hebt met het zwanger raken is het wel okey, maar als je   verder geen complicaties  hebt is het overdreven

Overdreven in een heel groot woord om te zeggen, wat kan je nu uit zo'n topic halen?
Bekijk het eens anders enthousiast?? Spannend?
Je kan niet uit één topic halen hoe iemand er mee bezig is.
Ik kan best mijn NOD in de gaten houden maar er verder helemaal niet mee bezig zijn. misschien wil ik het wel gewoon even met je delen.
Misschien vrij ik wel op de dagen dat ik een ei heb. maakt toch niet uit? ook al zou ik een ''gezonde'' vrouw zijn laat ieder lekker voor zichzelf uit maken of ze hun NOD in de gaten willen houden!
Dat er vrouwen zijn die er 24 uur per dag mee bezig zijn, klopt. maar dat is hun manier van hiermee omgaan.
en kom op we denken echt wel aan onze mannen hoor!
Het lijkt hier soms net alsof onze mannen maar mee doen omdat het maar moet van ons vrouwen.
Zoiets is een beslissing die je samen neemt!
Dus wel of geen NOD, wel of geen ei... voel je vrij!

hoi

Hoho deze topic gaat weer de verkerde kant op zullen we hier nu maar gelijk over stoppen,laten we het leuk houden en er niet meer over praten ok dus geen rara reacties meer goed.groetjes wedny

Waarom wordt er zo heftig op gereageerd??
Ieder heeft z'n eigen mening en waarom wordt die niet gerespecteerd? het is toch vrije meningsuiting in ons land?
Iedereen doet het op z'n eigen manier, alleen wat ik er mee bedoelde te zeggen is dat het zo jammer is als het een obsessie wordt. Het zou juist zo'n leuke tijd moeten zijn.
En sta er eens bij stil dat er hier mensen op het forum zitten waar het niet zo gemakkelijk bij gaat. Ik snap dat als je eenmaal de beslissing gemaakt hebt, je het liefst morgen zwanger bent. Maar zo werkt het helaas niet!
Ik hoop voor iedereen dat ze zo snel mogelijk positief mogen testen.
En voor degene waarbij het niet zo gemakkelijk gaat, vind ik echt heel naar!!!
En daar was het ook allemaal helemaal niet voor bedoeld.
Ik heb niemand willen kwetsen of verdriet willen doen.
Succes allemaal!!!

Terug
Bovenaan