wat vinden jullie hiervan.

A

Anoniem

Guest
Hallo

Wat vinden jullie van dit gedichtje.
Ik zal mijn verhaal eerst in het kort aan jullie vertellen.

Wij zijn in januari van dit jaar onze dochtertje verloren met een zwangerschap van 38 weken verloren
Maar ik ben nu inmiddels 22 weken zwanger.
We hebben een gedichtje gemaakt voor op de geboortje kaartjes uit de naam van ons dochtertje.
Graag wil ik jullie mening horen of het gedichtje wel past.
Of andere tips zijn ook van harte welkom.
Hier komt het gedicht.

Na 9 maanden bang en blij
Heb ik er een broertje / zusje bij
Ons pap en mam zullen
mijn nooit vergeten
Ook al heb ik ze niet alles kunnen geven
Maar door jou ogen
straalt mijn hart
en ze geven waar ze op hebben gewacht

Je lieve kleine zusje
Anouk*

Ik hoop wat jullie daar van vinden

Groetjes peggy

Hoi,
ik vind het heel erg mooi.
ik zou er niets aan veranderen.
het is heel emotioneel.
gr lisette 40 wkn   zwanger

Hoi,

Echt heel erg mooi!!!!
Hoog kippevel gehalte!!!
Niks meer aan doen is mijn mening!
Heel veel succes!!

Groetjes Francis

Wat een verhaal joh. Vreselijk voor jullie om zoiets mee te moeten maken. Het is een heel mooi gedicht. Ik zou het zo laten, het heeft idd een hoog kippenvel gehalte.  Omdat het zo emotioneel is durf ik er eigenlijk niet veel van te vinden, behalve dan dat het gewoon mooi is. Toch even een  ideetje, omdat je er specifiek naar vraagt.  De een na laatste zin: Jouw ogen En de laatste zin zou, En kan ik  ze geven, waar ze op hebben gewacht, ook kunnen. Maar nogmaals, het is al mooi zoals het is.

Oh en ik wilde nog even zeggen dat ik het heel bijzonder vind dat je dit met ons wilt delen. Het is zo'n mooi en kwetsbaar gedicht, je moet het zo laten. Ik wens je een hele goeie zwangerschap en bevalling toe, want het zal soms vast heel moeilijk en onzeker voor je zijn.

Veel knuffels

Hoi,
Ik vind het een heel mooi gedicht. Zou het dan ook niet veranderen.
Hopelijk kun je wel genieten van je zwangerschap. Weet natuurlijk niet de oorzaak van het verlies.

Liefs Tineke

Lieve Peggy,

Ik weet niet of je mij nog kent, wat ben ik blij te zien dat je weer zwanger bent. Begin februari ben ik bevallen van mijn dochtertje, ze had trisomie 9. ik ben nu 36 + 4 zwanger en ook ik heb ons meisje opgenomen in het geboortekaartje.

Ik vin het een zeer mooi gedicht, meid ik zo het zeker zo plaatsen. Jullie engeltje zal altijd deel uitmaken van jullie.

ik hoop dat je kunt genieten van deze zwangerschap zij het in momenten. Probeer postitief te blijven.

liefs
talke

Hey Peg,

Heel mooi meid, en als jullie gevoel er goed bij is dan moet je het zekers doen.

ik wou eerst ook iets met Ninthe* doen, maar ben ervan teruggekomen, het kindje wordt wel "dochter en zusje" genoemd en Ninthe* haar naam komt onderaan te staan bij onze namen.

Ik vond het teveel beladen worden, en wou het kaartje echt voor dit meisje houden.
Maar dat is iedereen zijn eigen keuze, het gedichtje vind ik gewoon super.

He mis ik jou nou steeds op msn? ik zie je er bijna nooit meer op.

Kusjes Randy

Terug
Bovenaan