wat vinden jullie? is het teveel?

Hoi mama's, ik zit zo te dubben, morgenavond gaan we een avondje op stap met wat vrienden, dit hebben we sinds ze geboren is niet meer gedaan, bijna zelfs niet met z'n tweeen! Nu gaat ze voor het eerst logeren, bij opa en oma   (mijn ouders), de volgende dag kan ik haar pas aan het eind van de middag ophalen omdat ik moet werken, jammer genoeg.
Nou zie ik al erg tegen het logeren op, (vind het zo moeilijk om haar los te laten).
Maar ik vind dat ze wel veel dingen had de laatste tijd, vorige week woensdag is papa terug gekomen na een week vakantie, daarna zijn we een weekend weggeweest met de familie en nu dus logeren, is dat niet wat veel? Ze doet het allemaal heel goed hoor, ze is erg gezellig, wel ligt ze nu wat meer dwars maar dat kan ook aan de ontwikkeling liggen.
Nou ja nu vraag ik me dus af, is het teveel voor d'r, en moet ik niet gaan, (oppas krijgen is me niet gelukt), of moet ik een avondje lekker uitgaan!
Hoe zijn jullie ervaringen met logeren?
groetjes ta

hoi hoi,

Mijn ervaring is met logeren bij opa en oma dat ze alleen maar verwend worden en heel veel aandacht krijgen... Dus dat is denk ik heel positief.
Jennifer had een aantal dagen (!!) bij opa en oma gelogeerd en gaf gewoon aan als ze moe was dat ze wilde slapen enz.
Dus ik zou zeggen, ga eens lekker stappen meid, heb je wel verdiend.... ook gewoon ff met z'n 2-en erop uit.

Wel zou ik de komende dagen dan wat rustiger aan doen  met je kleintje...Maar wat is er nu niet leuk aan logeren bij opa en oma?????

Veel plezier morgenavond!!!
gr. Ilone

Terug
Bovenaan