Het gaat de laatste tijd erg goed met Lukas zijn zindelijkheidstraining. Ik ben daarom begonnen om hem ook zonder luier mee naar buiten te nemen. Woensdag was ik boodschappen aan het doen en toen we klaar waren, zegt hij in de parkeergarage dat hij moest plassen. Ophouden is er bij hem nog niet echt bij en aangezien er geen openbare toiletten zijn en ik drie roltrappen af moest naar beneden, heb ik er voor gekozen om hem voor de auto te laten plassen. Achter een ballustrade waar verder niemand loopt.
Eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Maar op dat moment had ik geen andere oplossing bij de hand. Wat vinden jullie? kan zo iets?
Overigens heb ik mijn man het later op zijn werk 'in de groep laten gooien'. Zijn collega's hebben nameljk allemaal jonge kinderen en ik niet. Daar kwam wel een gouden tip vandaan. Neem een petflesje mee (zo'n klein frisdankflesje) en laat hem daar in plassen. Voor een jongetje werkt dat natuurlijk hartstikke goed (hoop ik).
Annemieke
Eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Maar op dat moment had ik geen andere oplossing bij de hand. Wat vinden jullie? kan zo iets?
Overigens heb ik mijn man het later op zijn werk 'in de groep laten gooien'. Zijn collega's hebben nameljk allemaal jonge kinderen en ik niet. Daar kwam wel een gouden tip vandaan. Neem een petflesje mee (zo'n klein frisdankflesje) en laat hem daar in plassen. Voor een jongetje werkt dat natuurlijk hartstikke goed (hoop ik).
Annemieke