wat vinden jullie mooier

A

Anoniem

Guest
cherenelia of chederina
ik en mijn partner komen er niet uit

xxxjes mariska

hoi hoi, leuk is dat he namen!persoonlijk vind ik chederina leuker,en makkelijker klinken.
Wij zijn er nu eindelijk uit, zo goed als eigelijk,want voor een jongen weten we nog niet hoe we t willen zeggen/schrijven, nl Jeremy of Jeremey,en voor een meisje hebben we Bridget gekozen.Nou su6 ermee en Chederina vind ik een mooie naam!
liefs door34wk5dg

hi Mariska,

chere nelia vind ik nog weer wat aardig dan chederina, klinkt als engels kaas chedar, sorry. origineel bedacht wel.
gjes Miep36

Ik zou gaan voor Chederina.. maar het is natuurlijk jullie keus.

Ik zou ook gaan voor Cheredina, want ik vind de 2e "e" in Cherenelia een beetje een struikelblok, Chernelia klinkt me dan beter en bij Cheredina is de overgang van de "e" naar de "d" wat beter. Wat een uitleg he?!

Spreek jij het trouwens uit met "G" of "SJ" ?

Wij krijgen als alles goed gaat een tweeling, dus is het dubbel moeilijk... voor meisjes hebben we genoeg leuke namen, maar voor jongens.... ho maar !! Gelukkig hebben we nog wel even tijd ! Succes met je keuze !!

Groetjes Marasje

OOOOHHH... ik zie nu pas dat ik er een heel eigen naam van heb gemaakt.... Cheredina / Chederina....   Nou... misschien weer een keuze voor jullie??

Groetjes Marasje

Wat een moeilijke namen zeg, hoe spreek je die uit
Heb je ze zelf verzonnen ?
Groetjes en succes met kiezen

Hoi!

Het spijt me, maar ik vind ze allebei niet mooi.

't Lijken me ook lastige namen voor het kind zelf eerlijk gezegd.

Maar smaken verschillen nu eenmaal, succes met kiezen!

Doei doei

Terug
Bovenaan