H hmimes apr 14, 2013 #1 Wil 1 aanschaffen omdat die van mij dus niet slaapt in de wagen . Hebben jullie die ook en wat vinden jullie ervan ?
Wil 1 aanschaffen omdat die van mij dus niet slaapt in de wagen . Hebben jullie die ook en wat vinden jullie ervan ?
A ANONYMOUS_USERNAME apr 15, 2013 #2 Geen ervaring mee meid maar ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Kennelijk vind jou zoon alles om zich heen leuker ;-) Liefs
Geen ervaring mee meid maar ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Kennelijk vind jou zoon alles om zich heen leuker ;-) Liefs
T tamjo apr 15, 2013 #3 Ik zou zeggen probeer t eerst met een hydrofiel luier en knijpers of clips. Stuk goedkopere oplossing.
Ik zou zeggen probeer t eerst met een hydrofiel luier en knijpers of clips. Stuk goedkopere oplossing.
A ANONYMOUS_USERNAME apr 15, 2013 #4 Handig voor de zon, maar of hij er beter door gaat slapen??? Het is niet zo dat hij dan niets meer ziet.....
Handig voor de zon, maar of hij er beter door gaat slapen??? Het is niet zo dat hij dan niets meer ziet.....