Hoi meiden,
Nog een leuk topic:
Hebben jullie die eerste zwangere man op tv gezien?
Thomas beatie heet hij.
Nou ja, het is van oorsprong geen hij. Hij heeft zich laten omtoveren tot man maar heeft zijn baarmoeder laten zitten.
Nu is hij samen met een vrouw en wilde graag kindjes. Zijn vrouw bleek moeilijk zwanger te worden en toen hebben ze besloten dat hij de drager zou worden.
Nu is het dus uiterlijk een echte man maar met een bol zwanger buikje...
Ik vind het er niet echt prettig uitzien, zo'n man met zwangere buik.
Hij kreeg een echo en lag daar zo op dat bankje...Dat vond ik toch wel een beetje jakkes.
En ik weet niet of het voor het kindje uiteindelijk een prettig idee is dat zijn of haar vader hem/haar gedragen heeft, ipv mama.
Maar goed, ieder zijn portie recht op geluk, dus waarom deze mensen niet...
Tis alleen tegenstrijdig; man willen zijn maar toch een kindje willen dragen...Ik ken weinig mannen die daar oren naar hebben.
Hoe denken jullie hierover?
LIefs, Billie
Nog een leuk topic:
Hebben jullie die eerste zwangere man op tv gezien?
Thomas beatie heet hij.
Nou ja, het is van oorsprong geen hij. Hij heeft zich laten omtoveren tot man maar heeft zijn baarmoeder laten zitten.
Nu is hij samen met een vrouw en wilde graag kindjes. Zijn vrouw bleek moeilijk zwanger te worden en toen hebben ze besloten dat hij de drager zou worden.
Nu is het dus uiterlijk een echte man maar met een bol zwanger buikje...
Ik vind het er niet echt prettig uitzien, zo'n man met zwangere buik.
Hij kreeg een echo en lag daar zo op dat bankje...Dat vond ik toch wel een beetje jakkes.
En ik weet niet of het voor het kindje uiteindelijk een prettig idee is dat zijn of haar vader hem/haar gedragen heeft, ipv mama.
Maar goed, ieder zijn portie recht op geluk, dus waarom deze mensen niet...
Tis alleen tegenstrijdig; man willen zijn maar toch een kindje willen dragen...Ik ken weinig mannen die daar oren naar hebben.
Hoe denken jullie hierover?
LIefs, Billie