Wat vinden jullie van de eerste zwangere man?

Hoi meiden,

Nog een leuk topic:

Hebben jullie die eerste zwangere man op tv gezien?
Thomas beatie heet hij.
Nou ja, het is van oorsprong geen hij. Hij heeft zich laten omtoveren tot man maar heeft zijn baarmoeder laten zitten.
Nu is hij samen met een vrouw en wilde graag kindjes. Zijn vrouw bleek moeilijk zwanger te worden en toen hebben ze besloten dat hij de drager zou worden.
Nu is het dus uiterlijk een echte man maar met een bol zwanger buikje...

Ik vind het er niet echt prettig uitzien, zo'n man met zwangere buik.
Hij kreeg een echo en lag daar zo op dat bankje...Dat vond ik toch wel een beetje jakkes.
En ik weet niet of het voor het kindje uiteindelijk een prettig idee is dat zijn of haar vader hem/haar gedragen heeft, ipv mama.
Maar goed, ieder zijn portie recht op geluk, dus waarom deze mensen niet...

Tis alleen tegenstrijdig; man willen zijn maar toch een kindje willen dragen...Ik ken weinig mannen die daar oren naar hebben.

Hoe denken jullie hierover?

LIefs, Billie

Had er ook wel van gehoord. Maar hij/zij is technisch gezien nog een vrouw en geen man. Dan zou het natuurlijk ook niet mogelijk zijn. Ik vind het persoonlijk wel een beetje vreemd hoor, maar ja, wie ben ik?

Groetjes,
Nelly.

hoi hoi,

Ook ik heb er een stukje over gezien, en vind het ook een beetje vreemd, technisch is het mogelijk en natuurlijk hebben ook deze mensen recht op een gezonde baby van zichzelf, maar het ziet er erg onnatuurlijk uit, en idd. hoe zal dat later voor het kind zijn.

groetjes natascha

Ik las het een tijdje geleden ook op teletekst en mijn eerste reactie was: Jeetje, wat moet dat verwarrend gaan worden voor dat kindje.
En wat dubbel idd: wel een man willen zijn, maar je baarmoeder laten zitten... dan rijst bij mij de vraag: is er niet wat anders aan de hand? Ik heb in de psychiatrie gewerkt en daar hadden we veel meiden die dan zeiden lesbisch te zijn, later waren ze eigenlijk een man in een vrouwenlijf en wilden ze zich ombouwen, maar allemaal hadden ze een vreselijk slechte relatie met hun moeder (die zonder uitzondering echt heel slecht voor haar dochters hadden gezorgd). Als ze dan hun verleden verwerkt hadden, hoefden ze geen man weer te worden en vaak was het later ook nog zo dat ze verliefd werden op mannen.... Dat zei mij wel een boel: dat die wens dus ook voort kan komen uit je verleden niet verwerkt kan hebben, (waarmee ik, voor alle duidelijkheid maar even, uiteraard niet beweer dat iedere transseksueel of homoseksueel een onverwerkt verleden heeft...)
Maar ik vond het erg dubbel dus, deze vrouw, want voor mij blijft het dan toch een vrouw, als je je baarmoeder laat zitten en alsnog een kindje krijgt. (Gevoelsmatig maakt mijn baarmoeder mij ook meer vrouw dan m'n borsten bijvoorbeeld, :)

had hij een fluitje   (penis) laten zetten, of was hij nog helemaal vrouw van onderen.
zo niet zullen we gauw gaan beleven waarom het de vrouwen zijn die kinderen baren hahahahhahaha

nee met gekheid.
ik vind het goed voor ze. ze wilde het graag en nu lukt het toch nog. wel heel vreemd maar wel grappig.

martina

Tja
vreemd maar aangezien hun situatie wel logisch.
de vrouw in dit geval kon geen kindje dragen, hij (zij) wel..
tja ik denk dat je in dit geval moeilijk kan gaan oordelen..
ziet er vreemd uit maar dit gezin krijgt zo wel een kindje wat dan ook hun wens was!
wie ben ik om te oordelen! maar zoals jullie zeiden ziet er vreemd uit! hihi

hoi hoi,,,

dat heb ik ook gezien, maar dat vond ik zo erg raar, als hij ligt op de bank voor de echo en zijn vrouw naast hem zit, niet normaal. hieronder een filmpje voor die niet gezien hebben.
hoop dat het gaat lukken om jullie de film te kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=Te75ob3eBQI

Liefsssssssssssss
rasil,,,,,,,,,,,,,,,,

Terug
Bovenaan