Wat vinden jullie van de joolz?? Voor en nadelen graag...

A

Anoniem

Guest
Voordelen kan ik gemakkelijk opnoemen;
-Lekker hoog; handig om aan tafel te 'schuiven'
-Klein opklapbaar
-Lichtgewicht

Wat vinden jullie de nadelen??
Zijn de kleine voorwieltjes wel stabiel???
De beugel voorop, lijkt me niet heel handig,
wat is jullie ervaring hiermee????

Thnx alvast voor jullie mening!

We hebben nu een urban jungle, lekkere wagen,
maar willen iets anders.....
Iets moderners, iets lichter en iets kleiner opklapbaar (voor in de lange smalle hal..)
We waren er eigenlijk al uit, hadden hem al besteld, maar de bestelling werd geannuleerd omdat de winkel zijn deuren sluit.
Nu beginnen we te twijfelen, en vliegen de nadelen (opmerkingen, a la klapperwielen, onstabiel, beugel word opgegeten door kleine kinderen etc)  om onze oren.. HELP

Haai,

Wij hebben hem en hij is werkelijk GEWELDIG! Die beugel is erg handig. Je kan er speeltjes aan hangen en onze dochter houdt zich er graag aan vast. Enne hij kan er in zijn geheel af hoor dus als je het toch niks blijkt te vinden leg je het ding gewoon in de kast. Ik vind het makkelijk want je kan er makkelijk een tasje aan bevestigen.Hij is lekker licht en makkelijk en klein opvouwbaar idd. We hadden hiervoor een Quinny en die naam de hele kofferbak in beslag terwijl de Joolz het met de helft af kan. Wieltjes vind ik niet instabiel. De wagen rijd prima. Het grote voordeel vind ik het makkelijke kliksysteem a la buggaboo. Heel erg fijn in het gebruik. Tevens heeft de Joolz een grote wagenbak waardoor het kindje er lang in kan. Het is natuurlijk geen urban jungle want die is geschikt voor alle tereinen en de Joolz is meer een stads en eventueel bospaden wagen. Als je veel op ruig terrein wandelt heb je er niet veel aan. Wij zijn erg tevreden maar het is ook afhankelijk van wat je ermee doet. Klapperende wielen hebben we nog nooit gehad. Bij babypark hebben ze ze trouwens op voorraad en kan je ze meteen meenemen.

gr.Ing

Ik had er geen verstand van maar zijn na 3 zaken zelf wat wijzer geworden. Wij wilden de Joolz heel graag, maar in 2 winkels werd deze afgeraden omdat er problemen waren met het onderstel wat nu 3 keer aangepast is. Het zou nu dus goed moeten zijn maar bij Burghout in Rotterdam gingen ze dit product niet meer inkopen voor 2009 en toen dacht ik: als er wat mee is en zij leveren het merk niet meer dan is dat niet handig. Ook bij de Babyzaak in Gouda werd het ons afgeraden, ik baalde wel want was zeer enthousiast erover.

Wij hebben nu gekozen voor de Quinny Buzz 4, voor 590 euro hadden we: onderstel, reiswieg, zitdeel, xl zitdeel, maxicosi, dekentje, voetenzak zitdeel, regenkap en muskietennet.

Succes met de aankoop!!!! En gewoon alles in en uitklappen en lopen en draaien, dan kom je er vanzelf uit.

Wij hebben ook de Joolz Bloom en zijn supertevreden!
Ik vind de kleine wieltjes voor ook helemaal niet instabiel.
Je kunt ze vastzetten voor in het bos/op het strand enz. Ideaal!
Ik heb er zelf helaas geen bagagebak onder, das dus erg onhandig, maar ze zijn er wel
(ik heb de Joolz gewonnen via een wedstrijd, maar vind hem echt gruwelijk duur! Onze oude kinderwagen was goedkoper dat de bagagebak die je er bij kunt kopen, haha!)

Ik vind een groot voordeel van de Joolz Bloom dat hij erg geschikt is voor lange mensen (ik ben 1,83m) en de kinderwagenbak is lekker ruim, zodat beebje er lang in kan!

De beugel is bij ons trouwens wel opgegeten door onze dochter, dus die hebben we er nu algeklikt.

succes met beslissen, groetjes Linda

Baggagebak?? Die ken ik helemaal niet? Wij hebben het baggagemandje eronder zitten. Klein maar er kunnen toch wel 3 pakken melk ik. Tevens heb ik de boodschappentas die je aan de voorkant kan hangen. (speciale bevestiging aan de duwstang) En...wat ik ook veel doe als ik winkel is mijn tasjes aan die stang voor je kind hangen. Je klikt hem open, tasje eromheen en weer dichtklikken. Het tasje hangt dan aan de zijkant. Ideaal!

gr.Ing

Terug
Bovenaan