wat vinden jullie van de naam.....

LEX ???

Ik ben 36 weken in verwachting en we komen niet uit de jongensnaam.
Mijn voorkeur gaat uit naar Bart en die van mijn man naar Lex.
Zelf weet ik niet wat ik van de naam Lex moet vinden. Vind 'm niet echt lelijk maar ook niet echt mooi. Wat vinden jullie van deze naam?

Groetjes Jama
mv Thijs en 36weken zwanger

Volgens mij heb je laatst ook al een topic geopend  waar deze twee namen in voor kwamen. Toen heb ik volgens mij gezegd dat ik Lex veel leuker vond dan Bart en dat vind ik nog steeds! Thijs en Lex pas gewoon veel beter bij elkaar dan Thijs en Bart! Maar dat is mijn mening!

Veel succes met de uiteindelijke beslissing!!

Groetjes Fonske

haha, wat een verschillende meningen

lex...vind ik echt niet leuk (heb wel een leuk vriendje ooit gehad die zo heette...maar nog zeg ik ..nah..)

Bart...erg leuk!

ps...wat dacht je van Sam, Mick of Chris..hahahaha

groetjes Pascal

Hoi! hier log ik even voor aan.....

Even een paar namen;

Mijn hippe zoontje heet Lucas Alexander, maar zijn roepnaam is Lucas. Het zoontje van mijn vriend heet Pim, dat is ook een leuke naam die je toch niet zo vaak hoort, lekker kort. Pim is mijn grote vriend, hij is meervoudig gehandicapt en echt een stuk.

Het zoontje van mijn broertje heet Casper Kristian. Dan zou ik, als ik een jongen was, Sven Christiaan geheten hebben.

Laast is er in de buurt ook nog een  tweeling geboren die heten Kjeld en Roy.

Dan hebben we nog een Niels   en ik ken nog een heel leuk jongetje die heet Levi.

Veel succes!

Groetjes,

Cynthia  

Ik zat er nog eens over na te denken en ik zou zelf nooit gaan voor een naam waar ik over twijfel. Je kindje krijgt die naam voor zijn hele leven.
Als je in je hoofd de naam van het kindje zegt, moet het kloppen en mag je geen twijfel voelen. Jullie moeten allebei met trots de naam kunnen zeggen en niet steeds denken, hmm, vond Bart toch eigenlijk wel het leukst.

Misschien nog gauw op zoek naar een naam die jullie allebei leuk vinden!

Ik zou ook nooit gaan voor een naam die ik niet leuk zou vinden.

Mijn man en ik hebben met de jongensnaam tijdje terug ook moeite gehad.
Maar we hebben wel een naam gekozen uiteindelijk die we beide leuk vinden.

Tuurlijk is het voor jouw man jammer als dit echt een naam is die hij zo leuk vind, maar jij moet er ook mee eens zijn, toch?

Er zijn bij ons ook namen voorbij gekomen waarvan ik het erg jammer vind dat die het niet geworden zijn, maar die vond mijn man gewoon niet leuk. en tja dan houdt het op!

en is er geen andere naam die jullie samen leuk vinden ipv Lex en Bart?
Maak samen een lijstej met een top5/10 en kijk of daar een zelfde naam tussenstaat..

Succes met jullie beslissing..

Elise mv Merel en Thomas

Heb ik er al een topic over geopend?  
Zwangerschapsdementie denk ik. In iedergeval bedankt voor de reacties.
Het zal uiteindelijk wel een andere naam worden.

Terug
Bovenaan