Wat vinden jullie van de namen...

Yara  Nicole voor een meisje (roepnaam Yara) en Yoran Kyano voor een jongen(roepnaam Yoran)??

Wij zijn helemaal weg van de namen, maar wil graag jullie mening weten. Ook suggesties zijn natuurlijk welkom!

groetjes Tina

Ps. We hebben al een dochter die Noa Chantal heet(roepnaam Noa).

Jammer he dat de Yoran nu zo in het nieuws is...Maar misschien trek je je daar niks van aan, toch?
Onze dochter heet trouwens ook Noa.Voluit Noa Liza.
En de naam van onze 2e dochter lijkt ook wel een beetje op de naam Yara, die jullie in gedachte hebben voor een meisje...Jade heet ze, gewoon nederlands uitgesproken.Succes met zoeken!
Groetjes Roos.

Hoi, ik vind beide namen mooi, alleen denkt iedereen nu inderdaad bij Yoran nog aan Joran vd Sloot. Maar zal dat nog over 10 jaar zo zijn? Vrienden van mij hebben een zoontje die heet Loran, wellicht dat dat een idee is?

Hoi,

Ik vind Yara Nicole een mooie naam. Mijn nichtje heet ook Jara (met een j dus).
Yoran vind ik geen mooie naam....sorry, maar namen zijn nu eenmaal heel erg persoonlijk.

Gr Gea

Hoi hoi,

Mooie meidennaam inderdaad en Yoran vind ik ook wel mooi geschreven, maar ik/mijn man hebben nog erg aan Yaron zitten twijfelen, spreek je dus anders uit en heeft ook niet meteen zo'n negatieve klank...

Wij hebben inmiddels een HELE andere naam maar Yaron vind ik nog steeds erg mooi!
Misschien jullie ook?!

Succes met overwegen!

Liefs Sabina

Idd Yara is leuk, maar Yoran.. hahahaah vd sloot idd....
Ik zou er iets van Joren van maken (is hier in de straat geboren;origineel/ makkelijk uit te spreken/ net even anders)

Yara vind ik een hele leuke naam, Nicole niet zo maar ik moet zeggen dat het wel leuk klinkt bij elkaar.
Yoran zou ik niet doen, vanwege de negatieve associatie inderdaad, maar ik vind het ook gewoon geen leuke naam. Maar goed, smaken verschillen en die associatie verdwijnt uiteindelijk natuurlijk wel weer. Kyano vind ik wel heel leuk! Kyano Yoran klinkt ook leuk, dus misschien kun je het omdraaien?

Terug
Bovenaan