Wat vinden jullie van de..

A

Anoniem

Guest
Haai haai,

Wat vinden jullie van de naam Sylvan??
K was er helemaal overuit, maar heb het idee dat ik ga twijfelen???
:)
Toch denk ik wel dat dit de naam is...of toch niet haha!! Ik weet het niet meer :)

xx

Ja het is echt moeilijk hoor.. tis natuurlijk ook niet zomaar iets..Je bedenkt iets voor je kindje wat voor het leven is..

Vin het echt zo moeilijk hoor..:)
Maar bedankt dat je hem mooi vind.. das dan wel weer leuk om te horen..
hoorde vandaag van iemand die vond het weer helemaal niks... getssie niks aan haha!

xxx

Hallo,
Ik ken wel de naam sylvana of sylvano. De 1e voor een meisje de andere voor een jongen. Ik vind de naam niet echt super, maar het gaat erom wat je eigen gevoel hierover zegt. succes met kiezen.

Grappig dat je namen dan ineens op meerdere plekken tegenkomt. Ik kende deze naam niet, maar kwam 'm toevallig gisteren tegen in de KINDEREN van december (lig een beetje achter met lezen ) bij de fotootjes.
Het zou niet mijn naam zijn (past ook niet bij de namen van mijn meiden), maar ik vind 'm ook niet foeilelijk!
Maar je moet er zelf een goed gevoel bij hebben!
Succes!
Groetjes, J

Haha..ja idd je hebt nog wel wat te lezen nu haha
Maar das ook wel weer leuk, heb je ook wat te doen.

Wij waren de naam ook nog niet eerder tegen gekomen en dat vonden we ook wel weer wat hebben

we hebben hem al wel een paar weken, mn vriend is er wel overuit die vind hem wel okey.

moeilijk hoor, getver...hoe weet je nou zoiets.. straks is de baby er en denk je idd nee dit is echt geen Sylvan.maar ng een 2e optie bedenken vin ik ook moeilijk hoor..
Als we nog niet eens 100% over de eerste keuze uit zijn haha!
Jongensnamen zijn wel moeilijker hoor!! haha

je moet het ook voelen denk ik..maja tja dan moet jeniet twijfelen gaan he haha

XX aena

Hoi,
Ik denk niet dat iedereen het met je eens is als je zegt dat jongensnamen moeilijker zijn. Wij in elk geval wel. Wij hadden beide vorige keren ook eerder de meisjesnamen dan de jongensnamen. En de jongensnamen zijn ook niet blijven staan...gaan we niet gebruiken mochten we nu toch een jongetje krijgen ( en ik ben zooo misselijk terwijl ik dat de vorige twee keer niet was....dus wie weet...)
Ze zeggen dat wanneer je wel uit een meisjesnaam bent en niet uit de jongensnaam dat je dan een meisje krijgt (en andersom)
Maar hoelanger je zwanger bent en hoe dichter je bij de bevalling komt, hoe meer de naam je "eigen"  wordt. Als jij het kindje in je buik al Sylvan gaat noemen dan is het ook een Sylvan. Als je er zelf maar een goed gevoel over hebt, de mening van anderen maakt dan niet meer zoveel uit.
Veel succes er mee!
Groetjes, J

Ja dat heb ik ook gehoord.. ze zeggen hier dat als je zwanger bent van een meid je heeeeeel erg ziek bent!
Bij mij bleek het echt anders te zijn...ben al een paar opgenomen geweest wegens ketonen..dit maak je aan als je niet genoeg voeding/vocht binnen houd.
Iedereen zei; zie je! je bent zwanger van een meid.
Doordat ik zovaak in het ziekenhuis heb gelegen is het geslacht echt heel duidelijk.. We krijgen toch echt een ventje :)
20 weken echo gehad, en dokter zei zelf; goeieeee tis is wel erg duidelijk.. haha
26 weken pret echo en echt je kan er niet omheen..tenzij er achter nog een meid verstopt zit haha :D

Het is ook wel zo wat je zegt.. als dit een Sylvan is..dan is dit een Sylvan..
Moet ook zeggen dat ik de laatste tijden zoooo besluiteloos ben!
soms bel ik voor een wissewasje naar vriendlief toe.. ik kom er dan gewoon weg echt niet uit!
terwijl ik zo helemaal niet ben haha!!

Maja we hebben gelukkig ook nog even om er over na te denken..
Voor nu is het toch Syl op nummer 1 :)

Bedankt!!! :-D

XX

Terug
Bovenaan