quote: jacky26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 19:44:34&apos

);
Hoi studiemam (als ik het goed heb)
Wat voor namen hadden jullie ingedachten (als je dat wilt zeggen)?
Ik heb zelf een donkere man dus onze kindjes hebben/krijgen een tintje, ik vind daar een aparte naam toch wat leuker bij staat...
Ik twijfel nog een beetje aan de naam om dat de uitspraak "dagelijks"betekend.
Ben bang dat hij daar wellicht later mee gepest wordt.
Als je voor aperte namen wil dan moet je kijken op babyinfo.nl Daar kan je ook namen invullen om te kijken hoe vaak hij voorkomt.
Wie weet een idee.
Hoi Jacky,
De eerste namen (worden de roepnamen) wil ik nog ff geheim houden, ze zijn namelijk zo onbekend dat je ze zelfs niet bij die spaarbeleg site kunt vinden. En dat is wat ik leuk vind; ben dus veel te bang dat iemand ze "pikt" want dan vind ik zo'n naam niet leuk meer!
De tweede namen zijn iets bekender dus die wil ik wel verklappen:
Voor een jongen: Kayne (betekend inteligent en dat moet ook wel met ouders zoals wijAhum...), deze naam had ik eerst als roepnaam totdat ik hem in een blaadje las; iemand anders had zijn baby zo genoemd
Voor een meisje wordt de tweede naam: Raven, dit betekend natuurlijk Raaf en dat past weer goed bij de tweede naam van mijn zoontje; Jay = ook een zwarte vogel en familie v/d raaf!
De roepnaam van mijn zoontje is ook best apart, hij heet Taran (betekend aarde).
Je ziet het al ik houd van aparte namen met een betekenis, alleen de roepnaam voor een meisje heeft geen betekenis, maar vond hem zo leuk klinken....
Omdat mijn vriend Engels is moeten de namen zowel in het Nederlands en Engels goed klinken.
Ik heb hier een paar jongens namen uit mijn lijst, misschien zit er wat voor je bij:
Sato (suiker)
Dayin
Sange
Ayden (vurig)
Dalyn
Damek (aarde)
Dembe (afrikaans voor vrede)
Kayden (vechter)
Zoran (zonsopkomst)
Mwanza (vredes duif)
Veel suc6 met het kiezen van een leuke/aparte naam!
Liefs Nika