wat vinden jullie van deze jongensnaam?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Mij mijn man en ik weten dat we een weer een knul krijgen.
De eerste keer hadden we al moeite met een jongens naam en nu weer...
Nu zitten we aan Dayley te denken.
Wat vinden jullie hier van?
We houden wel van aperte namen, voor een dochter was het Imani geworden en onze zoon heeft ook een aparte naam.
(ik wil hem niet noemen want je hoort hem zo weinig dat bekende dan meteen weten wie ik ben!)

Graag jullie mening!

LEUKE NAAM!!!  
Apart en ligt ook goed in het gehoor!

Ik hou zelf  ook van aparte namen!!!
Vond het  dit keer wel lastig om namen te verzinnen, we willen dit keer namelijk niet weten wat het is en omdat ik graag twee namen aan mijn kinderen geef (kunnen ze later   zelf kiezen) moest ik 4namen bedenken!
Maar ik heb ze, nu nog +/- 15w wachten op mn kleine!

Liefs Nika

Hoi studiemam (als ik het goed heb)

Wat voor namen hadden jullie ingedachten (als je dat wilt zeggen)?
Ik heb zelf een donkere man dus onze kindjes hebben/krijgen een tintje, ik vind daar een aparte naam toch wat leuker bij staat...
Ik twijfel nog een beetje aan de naam om dat de uitspraak "dagelijks"betekend.
Ben bang dat hij daar wellicht later mee gepest wordt.
Als je voor aperte namen wil dan moet je kijken op babyinfo.nl Daar kan je ook namen invullen om te kijken hoe vaak hij voorkomt.
Wie weet een idee.

Echt een hele leuke naam.
Ik hou zelf ook wel van namen die je niet zo heel erg vaak hoort.
Ik heb zelf een zoontje Yannick en ik ben 31 augustus uitgerekend van een meisje en haar naam word Sydney.
Dus vind de naam echt helemaal te gek !!

Groetjes Joyce.

quote: jacky26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 19:44:34'));

Hoi studiemam (als ik het goed heb)

Wat voor namen hadden jullie ingedachten (als je dat wilt zeggen)?
Ik heb zelf een donkere man dus onze kindjes hebben/krijgen een tintje, ik vind daar een aparte naam toch wat leuker bij staat...
Ik twijfel nog een beetje aan de naam om dat de uitspraak "dagelijks"betekend.
Ben bang dat hij daar wellicht later mee gepest wordt.
Als je voor aperte namen wil dan moet je kijken op babyinfo.nl Daar kan je ook namen invullen om te kijken hoe vaak hij voorkomt.
Wie weet een idee.

Hoi Jacky,

De eerste namen (worden de roepnamen) wil ik nog ff geheim houden, ze zijn namelijk zo onbekend dat je ze zelfs niet bij die spaarbeleg site kunt vinden. En dat is wat ik leuk vind; ben dus veel te bang dat iemand ze "pikt" want dan vind ik zo'n naam niet leuk meer!
De tweede namen zijn iets bekender dus die wil ik wel verklappen:
Voor een jongen: Kayne (betekend inteligent en dat moet ook wel met ouders zoals wijAhum...), deze naam had ik eerst als roepnaam totdat ik hem in een blaadje las; iemand anders had zijn baby zo  genoemd  

Voor een meisje wordt de tweede naam: Raven, dit betekend natuurlijk Raaf en dat past weer goed bij de tweede naam van mijn zoontje; Jay = ook een zwarte vogel en familie v/d raaf!
De  roepnaam van mijn zoontje is ook best apart, hij heet Taran (betekend aarde).

Je ziet het al ik houd van aparte namen met een betekenis, alleen de roepnaam voor een meisje heeft geen betekenis, maar vond hem zo leuk klinken....

Omdat mijn vriend Engels is moeten de namen zowel in het Nederlands en Engels goed klinken.

Ik heb hier een paar jongens namen uit mijn lijst, misschien zit er wat voor je bij:

Sato (suiker)
Dayin
Sange
Ayden (vurig)
Dalyn
Damek (aarde)
Dembe (afrikaans voor vrede)
Kayden (vechter)
Zoran (zonsopkomst)
Mwanza (vredes duif)

Veel suc6 met het kiezen van een leuke/aparte naam!

Liefs Nika

Mijn man is ook donker hij komt uit afrika en wij hebben een hele mooie zoon ik krijg overal waar ik met hem ga aandacht vanwege hem wij hebben hem 2 namen gegeven een afrikaanse naam olamide dat betekent vreugde blijdschap en zijn roepnaam is milton we zijn nou in blijde verwachting van de 2e en het is weer net zo spannend ze krijgen ook een stuk afrikaanse cultuur mee dat vind ik heel belangrijk dat ze weten waar hun vader vandaan komt en de gewoontes van daar want als groter worden en ze willen de roots van hun vader ontdekken is het een stuk makkelijker voor hun.Toen mijn zoon net geboren was riep hij tegen mijn moeder hij is erg wit maar na verloop van tijd kleurt dat wel bij

Hallo allemaal,

ik vind het een superleuke naam. Nooit gehoord. Mijn neefje heet Dashley.  Lijkt er wel een piepklein beetje op, of niet? Zelf heb  ik een dochtertje en zij heet Nyala. Mijn man is een zigeuner en in hun taal betekent dat zomer. Ze is wel in de herfst geboren, maar ja.....  

Groetjes,
Marieke

Terug
Bovenaan