Wat vinden jullie van deze jongensnaam?

Hoi meiden,

Wat vinden jullie van de jongensnaam Bailey? Ik vind hem wel stoer. Ik vind het zo moeilijk om een naam te verzinnen, maar deze blijft wel aardig hangen. Ik weet alleen niet precies of het zo goed bij ons in het rijtje past, want wij hebben allemaal redelijk nederlandse namen, vooral mijn dochter Lotte. Tot nu toe was Sander favoriet.

Dus wat vinden jullie Lotte en Bailey?

Groetjes, Marisa

Mag ik eerlijk zijn??? Ik neem aan van wel, anders zou je t niet vragen.
Ik vind t inderdaad ook wel wat stoers hebben, maar bij mij komt toch gelijk de associatie met de drank 'Bailey's' naar boven.
(Is wel een lekker drankje hoor!:)
Daarnaast vind ik de naam toch meer iets vrouwelijks hebben dan iets mannelijks.
Tjee, ik ben wel erg eerlijk he? Hoop nietd at ik je droom nu in duigen heb geschopt.
Gelukkig doe je natuurlijk toch gewoon wat je zelf wilt niewaar? Succes met de keuze!
Gr. Mamavanelin

Vind ik inderdaad ook; lekker drankje bailey's hihihi
Nee, persoonlijk vind ik het niet passen bij Lotte.
Sander vind ik 10x leuker! Stond bij ons ook op het lijstje,
net als Marijn, Matthijs, Leon, Jurre, Jens.
Zowiezo vallen voor ons namen eindigend op een i/Y af,
kleinvoudig.. Persoonlijk zou ik geen Davey, Dani, oid willen
heten als ik 80 zou zijn.
Tis natuurlijk persoonlijk, maar denk dat je graag eerlijke meningen wil weten..
Succes ermee hoor; wij zijn er al uit!

Hoi,
Leuke naam! Alleen al omdat hij niet vaak voorkomt... daar houd ik namelijk van. Dat het niet past bij Lotte... daar letten wij dus helemaal niet op. Wie van je vrienden of collega's e.d. weet hoe jouw zussen of broers heten? Is het dan nog belangrijk dat de namen bij elkaar passen? In mijn ogen niet, dus...
Wij hebben voor onze zonen de namen Skip en   Bo gekozen.... ook niet standaard, maar dat vinden we juist leuk.
Succes met kiezen!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

hallo allemaal...
iik moet heelaas zeggen dat als ik het naam hoor dat ik dan o0k meteen aan het drankje moet denken. maar persoonlijk houd ik wel van aparte namen.>
maarja zelf ben ik half amerikaans dus moet ik oppassen bij het kiezen van namen.
wat vinden jullie van deze namen?
destiny voor een meisje
demitri voor een jongen

Hey hallo,

Ik vind het een mooie naam hoor. En het gaat erom wat je er zelf van vind. Er is altijd wel een punt van kritiek te vinden op een naam. Volg je hart!!

Groetjes

Nou om eerlijk te zijn vind ik het niet een mooie naam.
De hond van de buren verder op heet baily....daar moest ik gelijk aan denken.
Maar het gaat er niet om wat een ander van de naam vind, wanneer je zelf deze naam wel mooi vind, moet je het doen, wat kan jou een ander schelen.

groeten van Gea

Ik moet zeggen dat het een enorm twijfelgeval is. En naar mate ik er langer over nadenk, des te meer 'ie gaat afvallen. Misschien als tweede naam of zo, maar het gaat hem niet worden ben ik bang. Ik ben het met de meeste van jullie eens.

Heel erg bedankt voor de reacties!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan