Wat vinden jullie van deze jongensnaam?

Hoi meiden,

Wat vinden jullie van de jongensnaam Bailey? Ik vind hem wel stoer. Ik vind het zo moeilijk om een naam te verzinnen, maar deze blijft wel aardig hangen. Ik weet alleen niet precies of het zo goed bij ons in het rijtje past, want wij hebben allemaal redelijk nederlandse namen, vooral mijn dochter Lotte. Tot nu toe was Sander favoriet.

Dus wat vinden jullie Lotte en Bailey?

Groetjes, Marisa

Ik vind het niet zo mooi bij elkaar staan omdat het idd een hele andere soort naam is.
De vraag is of je dat erg vind? Kinderen zijn aparte individuutjes en mogen ook geheel andere namen hebben. Als het maar wel bij de achternaam staat vind ik.
Maar...ik riep dit bovenstaande ook heel hard en heb toch voor namen gekozen die wel bij elkaar staan dus....

Of Rody?
Lotte & Rody
Lotte & Lesley
Lotte & Beer

Nouja. Eigenlijk vind ik dat je het heel goed hebt gekozen. Je volgt namelijk je gevoel, en anderen zullen het toch nooit helemaal met je keus eens zijn, of je de kleine nou Bailey noemt of Bart... Veel geluk!

Ik hou persoonlijk niet zo van de naam, moet aan een drankje of aan een hondje denken.

Wat ik leuk vind bij lotte:

Lotte en Luca(s)
Lotte en (S)Tijn
Lotte en Jonah
Lotte en Ruben
Lotte en Jasper

Groetjes!

ik ben niet zo van dat t bij elkaar hoeft te staan.
Als jij t gevoel hebt voor je zoon dat die Bailey moet heten,. dan moet je dat doen. Want dan hoort   t bij hem. Kijk als jullie er niet allebei mee eens zijn,. dan wordt t een ander verhaal. Vindt t eennaam die je niet iedere dag hoort en dus speciaal.

Mijn zoontje hebben we Devon genoemd,.. puur omdat wij dat leuk vinden. En wat andere daarvan denken is hun pakkie aan toch?

groetjes Wendy

Terug
Bovenaan