Wat vinden jullie van deze meisjesnaam?

<p>Hoi dames</p><p>graag jullie mening. Wat vinden jullie van de naam Keet? We zijn op zoek naar een korte stoere en vrolijke meisjesnaam. Andere tips zijn zeker welkom!!</p><p>groetjes Mamaaatje</p>

Keet vind ik persoonlijk geen leuke meisjesnaam. 

Bij stoer envrolijk moet ik aan deze naam denken: Kiki! Wat vind je daar van? 

Het gaat om wat jullie mooi vinden. Persoonlijk zou ik het niet schrijven als Keet. Dat doet me denken aan zo'n gebouw waar de bouwvakkers schaften. Ik zou dan voor Kate kiezen denk ik. Nogmaals, het gaat om wat jullie mooi vinden. 

Persoonlijk vind ik keet ook niet zo leuk.  Maar Kee dan weer wel.  
Keet denk ik aan de bouwkeet met luidruchtige bouwlui? sorry. 
Kiki vind ik ook echt niet stoer maar eerder kak en verwend. Maar misschien komt dat omdat ik iemand ken die zo heet. 
T is maar net wat je zelf mooi vind en waarmee je een naam associeerd. 
Als jullie keet leuk vinden moet  je daar vooral voor kiezen en niet kijken wat andere vinden. Zal wel kijken of ze er mee gepest kunnen worden. Zo kennen wij een fiep en een baas... 

Persoonlijk vind ik keet ook niet zo leuk.  Maar Kee dan weer wel.  
Keet denk ik aan de bouwkeet met luidruchtige bouwlui? sorry. 
Kiki vind ik ook echt niet stoer maar eerder kak en verwend. Maar misschien komt dat omdat ik iemand ken die zo heet. 
T is maar net wat je zelf mooi vind en waarmee je een naam associeerd. 
Als jullie keet leuk vinden moet  je daar vooral voor kiezen en niet kijken wat andere vinden. Zal wel kijken of ze er mee gepest kunnen worden. Zo kennen wij een fiep en een baas... 

Terug
Bovenaan