Wat vinden jullie van deze meisjesnaam?

Hoiiiiiiii...

Ik weet dat iedereen zo zijn eigen mening heeft over een naam, ieder zo zijn eigen smaak, dus misschien moet ik het ook helemaal niet vragen! hahaha.. maar wat vinden jullie van deze naam?

Louise

Ik vind het een hele mooie naam, maar mn man vind het een kaknaam ahahha omdat iemand die hij kent dezelfde naam heeft en een old kak wief is! En die heet dan Anna-Louise. We moeten er samen uitkomen.. maar mocht er een meisje bij komen, dan vind ik dit opzich wel een mooie naam.. je hoort het niet heel vaak toch? Onze jongens heten Sem en Mike en Louise is dan weer heel wat anders. Tblijft lastig met die namen. Vond eerst Lotte ook wel leuk, maar nu niet meer zo.

Wat vinden jullie?

Groetjes mammma

Louise vind ik wel passen bij Sem en Mike. Als je Anna-Louise zegt vind ik dat ook wel kakkerig, maar gewoon alleen Louise vind ik wel leuk klinken. Vind het wel een vrij bekende naam, al moet ik daar tegenover zeggen dat ik eigenlijk niemand ken die zo heet als ik er zo over nadenk haha. Ik zou ja zeggen.

Hoi,
vind hem wel passen maar zelf niet echt heel mooi..Maargoed het is altijd een persoonlijke keuze wat je zelf ook al zegt.
misschien kan je er eloise van maken?

groetjes nice

Louis en Louisa vind ik ook erg leuk.. ik vind het een echte meiden naam. Hmmmmz eerst maar is even de echo afwachten he.. ben benieuwd of mijn gevoel gelijk heeft.. ik denk dat het een meisje is! Dat wil niet zeggen dat een jongen minder leuk is, maar een meid erbij lijkt me echt super!

Liefs mammma

Terug
Bovenaan