Wat vinden jullie van deze naam voor een meisje

Hoi moniqeu
iIk vind de naam Bo wel leuk, maar als je twijfelt zijn er erg veel site op google te vinden die je met namen kan helpen.
Er zijn er zo veel, ik ken een Bo (meisje) en vind haar erg leuk en lief dus ik vind het een leuke naam. maar namen zoeken blijft moeilijk. als je van een naam houd die niet veel voorkomt raad ik je aan om de top 10 of meer in te typye op google kan je van alles vinden succes!!!!

groetjes quinta

persoonlijk vind ik het geen leuke naam, maar als jullie het wel een leuke naam vinden moet je dat toch gewoon doen?

mijn dochtertje heet nathalia.
kreeg toen ook veel commetaar over me heen.
(wij zijn 100% nederlands, en het is een russische naam) we kregen te horen dat t kind gepest zou worden, dat bijna iedereen het verkeerd zou uitspreken (nathalie) of verkeerd zou schrijven.

maar wij waren dolgelukkig met die naam, dus kozen we er toch voor.
en het klopt hoor... veel mensen kunnen nathalia niet uitspreken of maken er automatisch maar nathalie van.
nu alle kerstkaarten binnenkomen, zie je de spelfouten er wel instaan.
maar wij kunnen daar alleen maar om lachen.
als dat t ergste is???

doe wat jullie willen!!!

liefs, do

Ik vind Bo een leuke naam, alleen niet origineel! Je hoort het de laatste jaren ontzettend veel en dat vind ik ontzettend jammer!

Maar idd, ga voor jullie keuze! Het is een prima naam, waarom niet?

Ik vind het een supernaam voor een meisje!! Kort, leuk, lief en stoer! Ik vind Nikki ook zo leuk.
Lekker boeie of je het vaak hoort... Als je het leuk vind, DOEN!!

Liefs Sonja

Hi,

Een naam is erg persoonlijk. En ik zou me persoonlijk niet laten leiden door de meningen hier. Omdat je elkaar niet kent en ze jou ook niet kennen. Wij hebben ook al een naam voor een meisje en jongen (we krijgen een dochter, maar je weet maar nooit).

Schrijf de naam op een briefje met de achternaam erachter, spreek hem hard op uit, overleg met je partner...
Ik heb zo bij moeder en schoonmoeder al eens wat namen laten vallen om te kijken wat ze vonden (de naam die we nu hebben zat er trouwens niet bij).

Succes met de keuze.

Gr. tamara

Terug
Bovenaan