wat vinden jullie van......

Youp?

Ben nu bijna 31 weken zwanger en we hebben dus nog steeds geen naam. Gisteren kwamen we op de naam Youp en die vinden we dus allebei erg leuk, maar...... het rijmt natuurlijk wel op poep. Kan ik mijn kind dat aandoen? Ben ik te negatief ingesteld als ik denk dat dat problemen gaat veroorzaken?
Wat vinden jullie?

Groetjes,
Willemijn.

Ha Willemijn,

Ik vin Youp erg mooi hoor en ja het rijmt op poep maar zo kun je overal wel iets op verzinnen, bij mijn man was het Mark Kwark bij mij Daan banaan of Danielle frikandelle haha kinderen rijmen nu eenmaal denk ik dan dus zou er gewoon voor gaan!
Wij zijn er trouwens ook pas een weekje uit wat het wordt, maar ga het hier niet vertellen, zou maar eens uitlekken haha

liefs Daantje

Hoi,

Dat ik zwanger was van de eerste heb ik daar ook heel lang over lopen twijfellen.
Wij hadden ook een jongensnaam waar van alles op rijmt.
Lijkt een beetje op deze naam hihi
Maar ik verklap hem niet.
Er zitten namelijk ook bekende op dit forum.
Na de bevalling dacht ik echt wat stom van me als kinderen willen pesten of rijmen doen ze dat toch wel ongeacht wat de naam is.
Dus toen wist ik zeker dat als ik weer zwanger zou zijn dat ik de naam gewoon zou gebruiken omdat wij het zo een ontzettende leuke naam vinden.
Nu ik weer zwanger ben heb ik heel eventjes getwijfeld maar wij gaan gewoon voor die naam. Het blijft tenslotte een hele leuke naam!!

Gr. Suzie

Ach op elke naam rijmt weer iets geks of kun je rare zinnen van maken. Youp is toch een hele mooie naam. Als jullie daar beiden achter staan zou ik het gewoon doen. het is al moeilijk genoeg om een leuke naam te vinden.

Jullie "youp" zal zich wel kunnen weren tegen (die paar) kinderen die hem youp poep noemen.

Youp vind ik mooier dan Joep. Alleen moet hij wel altijd erbij zeggen hoe je het schrijft.
Ik moet ook altijd zeggen Susanne met een S. Je raakt er aan gewend dat wel.

Thomas vind ik altijd een mooie naam blijven.
Wat vind je van Roderick of Coenraad!! hahahahaha (met een hete aardappel in je mond hè?)

Ik hoop dat ik nu niemand beledig hihi

Succes!

Terug
Bovenaan