Wat vinden jullie??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik zit met een vraag... Ik ben twee weken geleden ongi geweest vlak daar voor hebben we geklusd, toen dus drie dagen daarna ongi geworden en toen op dag tien een tussentijdse bloeding gehad. Ik ben nu de laatste week echt zo ontzettend moe maar denk dat dat gewoon door mijn werk komt... nou heb ik vanochtend een ovu test gedaan en er was heel licht een streepje te zien.. dus nou schiet er elke keer door mijn hoofd dat ik misschien toch zwanger ben maar ik ben ook ongi geweest...omdat zo n ovu test die waarde in je urine toch ook aangeeft????? nou wie kan mij een beetje helpen??

Ik denk ook niet dat het zo is maar .... maar toch ik hoop dat jullie me snappen..

Liefs Elvira

er is maar 1 manier om het zeker te weten: doe een zwangerschapstest!!! laat je het ons weten
Carina

hoi elvira

ik had vandaag 11 dagen na mijn eisprong ook 2 dikke strepen staan op de ovu test en heb dus maar een zwangerschaptest gepakt mijn syclus is 25 dagen dus don heb ik mijn nod en ja hoor een super vaag streepje echt hel vaag maar hij zat er wel.
ik zelf ben er nog niet gerust op maar het kan dus zo maar zijn dat ik zwanger ben.

nou ik zou dus testenen geeft ie nagatief probeer je het een paar dagen na je nod weer

ik zal voor je duimen

liefs anieka  

Hoi

maar die ovu test had een heel licht streepje.. ik durf het niet zo goed ben bang voor de teleurstelling..

Maar jij bent dus wel zwanger... Gefeliciteerd!!!!

Ik wil mezelf niet zo gek maken elke maand ... maar dat lukt gaat vanzelf.
Hebben jullie dat ook?

ik heb trouwens ook pas mijn nod op 9 maart..
Maar ben jij dan ook gewoon ongi geweest de vorige maand.. Ik snap er allemaal niks meer van....
Liefs Elvira

Terug
Bovenaan