wat vinden jullie?

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben zoe en ben nieuw hier, ik volg jullie al een tijdje en vond dat het nu wel eens tijd werd om mee te kletsen. 1e kindje 2e cyclus en 1e ronde.

Graag zou ik jullie advies willen;

mijn NOD is 28-05-06 en vanaf de dag dat ik het meest vruchtbaarste ben heb ik last dat ik vrij regelmatig naar de wc moet. Nu is er bij gekomen dat ik steekjes had in mijn buik en een soort spierpijn. Nu is de spierpijn weg en voel ik een soort ongi gevoel (niet echte buikpijn) ook bij het naar de wc gaan en persen (sorry)  voel ik dat onder in mijn buik. Sinds vandaag worden mijn tepels erg gevoelig...kan dit zijn omdat ik zwanger ben of zullen het toch de  duivels zijn?

Ik weet dat testen de enige optie is om zekerheid, dus zondag even kijken...

Alvast bedankt en voor iedereen succes!!!

hoihoi,

het zou zo maar kunnen......maar het kan ook zijn dat je nu ineens van alles voelt terwijl er helemaal niks aan de hand is. Ons lichaam kan ons aardig voor de gek houden. Het lijken wel zwangerschapskwaaltjes, maar  zekerheid heb je pas als je positief getest hebt!!

Duim voor je!

Mienetje

Hallo,
En welkom op deze site!!!
Ja kan echt zomaar zijn dat je toch zwanger bent!!! Maar net wat mientje zei je lichaam doet weleens gek als je iets heel erg wilt, vandaar!!
Maar ik duim dat het gewoon raak is das lekker vlot toch!!!

Succes zondag met testen, wel ff laten weten hoor???

Liefs Sandy

Bedankt voor jullie reactie,

Ik weet het hoor dat je lichaam je zoveel kan laten denken terwijl er niets aan de hand is. En ja ik moet gewoon afwachten, ik kan wel blijven denken maar het heeft weinig zin. Maar hopen op een positieve test!

Voor iedereen veel succes!

tja ik had het ook, ik was 5 dagen overtijd en voelde vanalles.
het enige wat je kunt is afwachten of een test doen
ik zit nu in de tweede week van mijn 2e ronde maar heb af en toe rare dingen in mijn buik en toch kunnen we alleen maar afwachten

Terug
Bovenaan