wat vinden jullie

A

Anoniem

Guest
hoi

sinds afgelopen vrijdag weten we dat het een jongen wordt

en ik dacht dat wij een leuke naam hadden uitgezocht namelijk rick
maar toen ik het vertelde   zei bijna iedereen die gaat wel gepest worden op school  

wat vinden jullie   ik vind het nog steeds een leuke naam maar nu begin ik te twijfelen

groetjes pris 27 weken zwanger

Ik vind rick anders een hele leuke naam hoor.

Mijn zoon heet Aaron ricardo en ik twijfelde toen de tijd tussen roep naam aaron of rick
Het is Aaron geworden maar als ik soms naar mijn kereltje kijk dan denk ik dat rick misschien beter bij hem had gepast.
Blond haar zomersproeten en zo(hihi)

Je moet doen wat je zelf leuk vind en waar jullie je prettig bij voelen het is toch jullie knulletje of niet dan?

Liefs Leona

Hoi Pris,

Ik vind het een leuke naam hoor! Zou er zelf niet voor kiezen omdat ik weet dat hij bij mijn schoonzusje op haar lijstje staat!! Die vind het ook een geweldige naam! Er is een kans dat ze op school er op gaan rijmen. Maar goed dat kan bij zoveel namen. Ik zou er gewoon voor gaan!

Groetjes, Jonna

Ik vind het een leuke naam hoor, snap niet waarom mensen direct zo'n reactie moeten geven.... slaat nergens op.

Groetjes,
Marianne

Mijn broertje heet Rick en hij is nooit gepest met zijn naam. Leuke stoere naam, niks van aantrekken hoor wat andere zeggen.
Groetjes Rene

Waarom zou hij met die naam gepest worden? Daar snap ik nou helemaal niets van.

Vind het een hele mooie, stoere, korte naam! Super, gewoon houden!

Hee, ik vind Rick ook een hele leuke naam. En of een kindje gepest gaat worden, dat hagt niet van zijn naam af, maar veel meer van het karakter van een kindje en van dat van zijn omgeving. Ik sta zelf voor de klas en we hebbne op school diverse kinderen die Rick heten, daarvan wordt er niet een gepest (voor zover wij weten als leerkrachten). Ik zou als ik jou was, me niets aantrekken van wat anderen vinden, en lekker zelf een naam kiezen.
Weet je wat kan helpen: het niet tegen anderen zeggen, dan kunnen ze er ook geen commentaar op hebben. Lekker pas ophet geboortekaartje laten zien.
Geniet van de rest van je zwangerschap,

Patricia

Er is ongeveer 20 jaar geleden een liedje van kinderen voor kinderen geweest en dat ging ongeveer zo:

"Rik rik viezerik, rik rik, dommerik, rik rik gemenerik rik rik  rik" over een jongetje dat dus Rik heette en daar mee gepest werd. Het duurde echter even voor me dat te binnenschoot toen ik dit topic las, want ik ken verschillende jongens die Rik heten, vroeger ook 1 in de klas en ik kan me niet herinneren dat die ooit om zijn naam gepest is.

Ik heet Esther en vroeger riepen ze weleens Esther de Pester, mijn man heet Robin en die werd Robin Hoed. Een klasgenoot heette Jorrit en dat werd na een schoolreisje Norrit.

Ik denk dat je je moet laten leiden door je gevoel en pesten kan met elke naam.
Ik vind Rick een prima naam.

groeten Esther

Terug
Bovenaan