wat vinden jullie?

A

Anoniem

Guest
hee dames

even een vraagje willen jullie dit filmpje even bekijken?we zijn bezig met een filmpje te maken voor moeders met allemaal foto,s hier alvast een begin alle nummers zijn ook op de begravenis gedraaid alleen nu hoor je het 1e nummer alleen

http://www.youtube.com/watch?v=X9GPAmdVtRw

ik hoor het van jullie

liefs

Hi Patricia, indrukwekkend, hoor. Lijkt me mooi om zo een soort eerbetoon aan je moeder te kunnen doen. Mooi. Alleen de tekst kon ik niet altijd goed lezen (te snel weg, of onduidelijk), maar misschien was dat ook de bedoeling?
Mag ik vragen hoe / waaraan  je moeder is overleden? Je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt, hoor. Ze was nog zo jong!

Heeeeel mooi!
Echt, heel persoonlijk.
Wat me ook opviel, als ik goed heb gekeken zag ik een foto van jou als kleine meid en je moeder op de achtergrond.Die foto dat je moeder een spijkerbroek aan heeft en ik meen witte laarzen...daar zie ik een kopie van je dochter!Wat lijkt Caitlyn op jou zeg!
Toch leuk om te zien,
Heeft je moeder nog mee kunnen krijgen dat jij weer zwanger bent?
Sterkte deze dagen...
Groetjes Roos.

hoi hoi

ja idd ze was heel jong 51jaar pff.
en ze is overleden aan een hartstilstand verder weten we niks...

en miss mama hihi dat vind ik echt leuk haha ja idd dat ben ik en ik ben ook het babytje die ze op schoot heeft achter in de tuin,toen zorgde ze al voor me dus vandaar was het ook me eigen moeder

liefs

quote: miss mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-12-2008 23:05:25'));

Heeeeel mooi!
Echt, heel persoonlijk.
Wat me ook opviel, als ik goed heb gekeken zag ik een foto van jou als kleine meid en je moeder op de achtergrond.Die foto dat je moeder een spijkerbroek aan heeft en ik meen witte laarzen...daar zie ik een kopie van je dochter!Wat lijkt Caitlyn op jou zeg!
Toch leuk om te zien,
Heeft je moeder nog mee kunnen krijgen dat jij weer zwanger bent?
Sterkte deze dagen...
Groetjes Roos.

oja en nee ze wist het helaas niet dat ik weer zwanger was,maar me zus heeft het gezegt toen ze opgebaard lag,nu maar hopen dat ze het vanuit boven mee mag maken,ga haar dalijk zo missen met de dingen die ze met caithlyn,s zwangerschap wel deed en de bevalling enzo pff had der nog zo hard nodig

hoe is het verder met jou????

liefs

Terug
Bovenaan