Wat vinden jullie?

heb een vraagje en jullie mening nodig
ben 36 weken zwanger en vandaag is schoonvader jarig,hij houd het officieel 10 maart,maar ja mn man wou vanavond ook nog gaan met mij en de kids....mijn plan was zeker om mee te gaan...maar nu ben ik zo moe en de baby drukt vandaag erg aan de onderkant dat ik er raar van loopt afgewisseld met harde buiken en om de 15 min plassen....
dat in combinatie met een hyperdrukke dreumes van 17 mnd vandaag die ook maar net 1,5 uur heeft geslapen dat maakt dat ik nu kapot ben en intens naar rust verlang en een warm bad!
mijn man natuurlijk zeer teleurgesteld dat ik niet mee ga!en waarom ga je heel die bovenverdieping poetsen???ikke boos.....ja er is ook eens niemand die me kom helpen en was gewoon nodig punt uit!
ik voel me toch weer schuldig dat ik niet mee ben gegaan maar kan even niet opbrengen hoor!

wat vinden jullie er nu van?ook schandalig?of is het goed dat ik even voor mezelf kies?

liefs jootje

jij bent zwanger!

alle recht om voor jezelf te kiezen
feestje is toch pas 10mrt?
en niet dat je erom doet omdat je niet wilt

manlief moet ook leren dat jij zwanger bent en niet alles zelf meer kan of aankan
hij is niet degene die de hele dag voor die kleine dreumes gezorgd heeft

of hij helpt meer mee en denkt even iets verder na, of hij had je niet zo snel weer moeten bezwangeren toch?

ergens had je ook iets eerder en meer aan jezelf moeten denken vanmorgen, peotsen kan altijd nog he. dan voel je je ook wat beter aan einde van de dag

kruip lekker in bed

Je moet naar je lichaam luisteren.. Bij mij loopt het ook heel vaak anders en moet ik op het laatst toch mijn plannen wijzigen. Wij hebben morgen avond een feestje en daarom hou ik er de hele week al rekening mee. Ik hoef morgen niet te poetsen of het dorp in, de dingen die mij veel energie kosten op het moment. Ik ga dus proberen het echt rustig aan te doen zodat ik het morgen avond op kan brengen om te gaan. Maar mocht ik niet gaan is dat niet erg, iedereen snapt het zo aan het eind van de zwangerschap. Geniet even van je rust!

Lekker voor jezelf kiezen! Soms heb je het gewoon nodig om geen verplichtingen te hebben.

Ik zou lekker genieten van je avondje alleen.

Sluit me helemaal bij bovenstaande aan. Je bent zwanger en ook 36 weken zwanger. Lekker voor jezelf kiezen!! Moet hij gewoon maar even begrijpen...Je vooral niet schuldig voelen (moeilijk maar toch...) Je luistert naar je eigen lichaam en dat is nooit verkeerd.
Ik zeg: beentjes omhoog en lekker voor de tv hangen!

Liefs Nelie

Hoi probeer je prioriteiten te stellen. Als je weet dat je ergens heen moet ivm verjaardag, ga dan niet schoonmaken. Neem dam je rust.
Verder gewoon naar je lichaam luisteren.
X yvonne

Thanks meiden voor jullie begrip!
gelukkig begrepen schoonouders en ook mannetje het wel!
vind moeilijk om een stap terug te zetten,zeker omdat smorgens zo goed gaat....en ik nog een hoop wil doen en verder niet echt hulp heb.
meestal gaat ook wel maar soms ook niet zoals gisteren bv.nou word de verjaardag nog wel een keer gevierd natuurlijk.

liefs jootje

Heel goed om voor jezelf en de kleine te kiezen! En die nesteldrang hoort er gewoon bij in deze periode! Heb gisteren ook de keuken staan poetsen haha.
En je ziet 10 maart dan ook wel weer of je in staat bent om te gaan.

Wat ik doe, is dat ik maar 1 'groot' ding per dag doe. Dus óf schoonmaken óf erop uit. En afhankelijk van het tijdstip dat ik dat doe, probeer ik ook ergens op de dag nog een dutje in te plannen. Lukt dat niet, dan ga ik heel vroeg naar bed. Voldoende rust is ook belangrijk, anders heb je geen energie meer over voor de bevalling! Dat geldt btw ook voor je partner, denk ik.

Terug
Bovenaan