Wat vliegt de tijd

Vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan?? Ben alweer ruim 23 weken zwanger. Ik heb echt het gevoel of ik nog maar net weet dat ik zwanger ben.
Misschien komt het ook omdat ik al een kindje heb rondlopen, ben dus ook nog met een ander mensje bezig.
Ik voel me ook erg goed, dus dat scheelt misschien ook.
Nog maar 17 weekjes te gaan................

groetjes nynke

Ja, de weken gaan inderdaad snel voorbij! Maar dat komt misschien ook wel omdat ik geen last heb van zwangerschapskwaaltjes, dus kan er alleen  maar van genieten! Komende maandag gaan we ruim twee weken met vakantie dan nog de maanden april en mei werken, begin juni nog de laatste dingen op het werk afwerken en overdagen en dan al met verlof! Omdat het zo snel allemaal gaat probeer ik heel bewust iedere dag te genieten van  mijn heerlijke  zwangerschap en van het kleine trappende mensje in me!

Hoi,

De tijd gaat inderdaad snel. Ook ik heb al een kindje (15 maanden) rondlopen.
Kreeg vorige week een brief van de zwangerschapsgym, volgende week begint de cursus al.
Morgen ga ik de babykamer schilderen en dan kan het ingericht worden. Heb er helemaal zin in.

liefs van Gea

ja de tijd gaat idd heel erg snel ,
de eerste weken gingen wel langzaam vond ik omdat ik bang was dat het nog mis kon gaan,
na de eerste 12 weken gaat de tijd erg snel,
nu ben ik inneens al op de helft

Groetjes Rebecca

Ik ben er nu ook aangewend dat de weken toch wel snel gaan. Heb net, omdat ik ziek thuis zit, mijn zwangerschapsagenda weer eens terug gebladerd. Wow, wat heb ik al veel beleefd. Maar om eerlijk te zin, wou ik dat het juli was, dan kan ik eindelijk ons kindje in de armen nemen. Ik wil zograag moederen. Nu ik de 20 weken echo heb gehad, ben ik niet heel zeker over het geslacht. Mijn gevoel zij nl. iets anders. Ons kind was erg druk tijdens de echo en liet het geslacht niet zien. De billen stijf tegen elkaar aan, en had het op een gegeven momen gehad met al dat gedruk op mijn   buik en zwom heerlijk naar mijn rug toe. Weg mooi   beeld.
Dus nog even geduld voor ons. De babykamer heb ik geverfd en zondag gaat manlief de meubeltjes inelkaar zetten. Ik heb er zin in.
Dromen jullie ok vaak of je kind?

groetjes van Gré

21wkn + 2 dgn zwanger van de 1e na 4 jaar wachten

Terug
Bovenaan