Wat voel ik? Advies graag..

<p>Wij zijn bezig voor een 2e kindje. Vorige week donderdag ongeveer voelde ik mijn eisprong. Sinds dit weekend heb ik steeds het gevoel of ik ongesteld moet worden. Ik voel steeds kleine steekjes in mn onderbuik (midden links en rechts), het trekt in mn bovenbenen en ik ben steeds licht in mn hoofd. </p><p> </p><p>Ik kan pas volgende week testen en bij de 1e voelde ik dit niet 1, iniedergeval niet zo groeg (mocht het zo zijn).. Herkend iemand dit ?? Ik hoor graag je verhaal. </p><p>X</p>
 
Hoi, het kan natuurlijk altijd zijn dat je je vanalles inbeeld... MAAR ik heb ongeveer hetzelfde gehad. Twee maanden geleden dacht ik echt dat ik ongesteld zou worden, heb twee dagen met maandverband rondgelopen maar steeds kwam er niks... Ik ben zeer onregelmatig, dus weet nooit wanneer mijn menstruatie moet komen. Ik heb uiteindelijk na 5 dagen een hele vroege zwangerschapstest gedaan en deze was positief. Ik bleek net 3 weken te zijn toen ik dacht dat ik ongesteld moest worden, dus heb waarschijnlijk vanaf de innesteling meteen als een gek hormonen aangemaakt. Voor mij geldt het ook dat dit mijn tweede zwangerschap is. Dus wie weet?
 
Bedankt voor je reactie! Ten eerste gefeliciteerd :) ja indenken.. Zou kunnen maar dan had ik dat misschien vorige maand ook moeten hebben en toen voelde ik niks. Kan niet wachten tot het volgende week is en ik wat meer 'zekerheid' heb!
 
Ik was ook overtuigd dat ik ongesteld zou worden omdat het precies hetzelfde voelde, maar toch zwanger en al vrij snel positief getest...
 
Grtjs
 
Ik was ook overtuigd dat ik ongesteld zou worden omdat het precies hetzelfde voelde, maar toch zwanger en al vrij snel positief getest...
 
Grtjs
 
Ik was ook overtuigd dat ik ongesteld zou worden omdat het precies hetzelfde voelde, maar toch zwanger en al vrij snel positief getest...
 
Grtjs
 
Hee dames,
Ik zit eigenlijk met ongeveer dezelfde vraag. Ik had zaterdag mijn eisprong (ik voel het nooit maar op basis van ovulatietesten leek dat de LHpiek).
Sinds gister, woensdag dus, heb ik steken in m’n onderbuik en af en toe ook richting m’n liezen. Ik lees overal dat de innesteling nog niet zo snel na de eisprong/bevruchting kan plaatsvinden..
Maar ik ben toch nieuwsgierig of er dames zijn die dit ook gehad hebben en die toch zwanger bleken te zijn?
Ik weet dat ik over ruim een week pas meer weet op NOD.. maar ben toch wel benieuwd! 
Liefs
 
Terug
Bovenaan