wat voel ik ?herkenbaar ?

hallo !!

weet al even dat ik pco heb , en ben 7 november "de molen "ingegaan om een 2e kindje te krijgen .( van de eerste spontaan zwanger geraakt )
nou vind ik het allemaal best pittig , om de dag naar zh en telkens weer inwendige echo`s , maar het lijkt te lonen : er is een eitje gerijpt en gesprongen !
heel erg fijn natuurlijk ,maar een eitje is nog geen baby..

herkennen jullie dit ook : een opgeblazen gevoel in je onderbuik met wat krampen links en rechts onderin ?
ik weet wel dat ik deze week een eisprong gehad heb mbv clomid ..
zou t dat kunnen zijn ?

en nou ik toch bezig ben :
ik word even helemaal gek van de onzekerheid , met vlagen vliegt me dat echt naar de keel ..
hoe gaan jullie daarmee om ?

alvast bedankt voor jullie reacties!

groetjes lian , nod 16 december .

hoi hoi

kan je geen antwoord geven zit in de wachtweken van icsi en wordt ook echt gekke henkie.
Heb net als jou hier en daar wat steekjes mmmmmmm
hopelijk gaan we de goede kant op......
succes

liefs rozemarijn

hoi,

dat wachten is erg moeilijk ikzelf slik nu ook clomid en ben bij mijn dochtertje van bijna 4 nu spontaan zwanger geraakt en nu nu zijn we al ruim 2 jaar bezig om zwanger te raken. volgende week zit ik weer ben ik zwanger of wordt ik ongi. dan probeer ik nog extra tijd te besteden aan mijn dochter en poets ik alles in huis extra en zet de radio lekker aan met lekkere muziek dat helpt bij mij. succes ik hoop voor je dat je zwanger bent.

groetjes linda

Ik ben in april2005 gestopt met de pil en al vlug erachter gekomen dat ik PCO had (in juli, bij mijn jaarlijks onderzoek bij de gynae). Clomid werkt bij mij niet meer dus nu moet ik spuiten en ik heb een zwaar gevoel als ik mijn eisprong heb maar nu, enkele dagen later staat mijn buik ook op springen, wel geen pijnlijke borsten. Op de duur voel je echt alles dus is het moeilijk om nog te weten wat die "gevoelens" nu allemaal betekenen.
We hebben vandaag de uitslag gekregen van het zaadonderzoek (na 4weken pas!!) en het is allemaal in orde. Gelukkig want ik zag het even niet meer zitten om dat er ook nog bij te hebben.

Terug
Bovenaan