wat voel ik me beroerd

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

heb afgelopen woensdag mijn 3e iui gehad en afgelopen nacht was ik me toch beroerd ik heb gewoon niet geslapen. ik was vreselijk misselijk en ik kreeg de ene opvlieger na de ander en toen ook nog eens vreselijke koppijn. ik heb nog steeds dat ik van die vlagen heb dat ik misselijk ben. mijn schoonmoeder en mijn vriendin zagen vandaag wat aan mij vooral mijn ogen dus dan ga je gelijk denken zou de iui geslaagd zijn dus nu vind ik het nog spannender worden ik hoop het zo maar moet er toch rekening mee houden dat het niet zo is. nou duimen maar.

gr. linda

oei...dat wordt nog spannend dan de komende week.
Zal zeker voor je duimen dat ze gelijk hebben. Zou heel mooi zijn!

Mijn duimen draaien!!!!!!

Liefs indy

Oh Linda, wat spannend!

Vooral omdat dit jullie laatste poging is, toch?

Ik ga heel erg voor je duimen dat het raak is!

Liefs Janu

Hoi Linda,

Dit gaat zeker een hele spannende 2 wkn worden voor jullie. Vooral omdat het de laatste is.
Is het een griepje of een.................???????

Ik denk, eerlijk gezegd, dat het nog wel een beetje vroeg is voor zwangerschapverschijnselen. Dat je nu nog niet beroerd kan zijn van een zwangerschap.

Maar laten we hopen dat de mensen het goed hebben gezien aan je ogen. Sommige mensen hebben een "echt zwanger gezicht". Ik heb het nog nooit gezien bij iemand, ook niet bij mezelf toen ik na de 1ste IUI heel even van een zwangerschap heb mogen snoepen (ik was 7 wkn bij miskraam).

Ik  voor je dat je dat je over 2 wkn beloond word met een dikke vette +.

Kruimel

Hoi Linda,

Succes met deze laatste dagen! Hopelijk kom je snel met goed nieuws!

Liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan