Wat voel ik me goed! Of toch niet... pff

Hey meiden,

Hier gaat het allemaal heel goed. Noud is echt een schatje, en zo super rustig, echt heerlijk voor een derde. En ik dacht al vrij snel na mn bevalling dat ik alles weer kon! Dag 7: wandelingetje gemaakt, dag 8 ook gewandeld ik denk 1,5 km ofzo. En dan 9 wou ik heel graag even de stad in, dus ben ik samen met Noud in de auto, richting het centrum gereden, het was maar een half uurtje, maar o zo heerlijk! Alleen kwam ik er al snel achter dat ik te snel wil. Na mijn activiteiten, krijg ik al snel dat zware beurse gevoel "wat ik s'morgens bijna niet voel" dus vooral aan het eind van de dag. Gisteren kwam ik er achter dat de hechting er nog in zat, ik had al de hele dag last van steken, ik dacht aan een blaasontsteking. Vandaag heeft de huisarts de hechting verwijderd. Gelukkig daar ook weer vanaf.

Zijn er meer die dachten alles weer aan te kunnen, omdat je je geestelijk zo goed voelt, en je eigenlijk toch te veel had gedaan? Ik doe het nu maar weer wat rustiger aan. En dan denk ik, wat wil ik ook... het is nog geen twee weken geleden!!!!!!!

Bij mijn vorige bevallingen kon ik pas na 3 weken weer naar buiten.. dus vandaar dat ik nu dacht... joehoeeee wat voel ik me goed, of toch niet!!!

Geniet van jullie kindjes.. dat doe ik ook!
En als je nog moet bevallen, veel succes..

Liefs mammma

Hoi mammma,

Wat komt mij dat bekend voor! Een week na de geboorte van Daniëlle stond ik al buiten op het winkelcentrum, liep ik al vrolijk naar mijn schoonouders (10 minuten lopen) en nog geen 10 dgn later stond ik al vrolijk op het schoolplein.
Was overal heen gewandeld, zat ik 's middags tot 's avonds bij schoonouders en nam ik geen rust.
Wat voelde ik mij goed, het viel me allemaal mee.... maar ondertussen loop je keihard tegen de muur aan....
Momenteel doe ik het ook weer wat kalmer aan, Daniëlle is momenteel 3,5 week oud...
Ik merk dat ik de uurtjes rust overdag wel nodig heb....
Doe jij ook kalm aan!

liefs

hahaha gelukkig ben ik dus niet de enige!!

Opzich super dat je je zo goed voelt, maar inderdaad je komt jezelf al snel weer tegen. Toch maar weer een stappie terug... jij ook rustig aan doen, het heeft gewoon tijd nodig......!

Liefs mammma

Hai ..ik heb het nu bijna 6 weken na mijn bevalling/keizersnee..
Pff voelde me al die tijd zooo goed, maar nu begin ik echt moe te worden..
Gauw geirriteerd enz...

Moet echt proberen meer me rust te nemen...en bengisteren gauw naar de drogist gegaan om een hoge dosering vit b te halen..

xx

Heel herkenbaar... ik ga iedere dag een stukje wandelen en iedere dag iets verder, maar ik merk dat er toch wel een grens is haha! 1,5 km haal ik echt nog niet hoor! Ik loop maximaal 15 minuten en dan heel langzaam haha, inclusief gesprekken met mensen die ik tegen kom. Ik wou vandaag voor het eerst boodschappen gaan doen (mijn moeder was hier om even op te passen) maar uiteindelijk durfde ik het toch niet aan en is mijn moeder gegaan... ach ja komt vanzelf wel weer!!!

Terug
Bovenaan