Wat voel ik me K#@@

A

Anoniem

Guest
Alweer bijna een jaar bezig, in mei een mk gehad. en afgelopen week in het zkh geweest vanwege buikpijn.
Gister te horen gekregen dat ik een ontstoken eierstok heb. Gelukkig is het geen "slechte" bacterie en kan het met medicijnen opgelost worden en heeft het geen invloed op onze kinderwens. Oh wat waren we blij.
Gisteravond even bij mijn schoonzusje op bezoek waar ook mijn andere schoonzusje was en daar hoorde we dat ze allebei zwanger zijn na  3 maanden.
Oh wat voel je je op zo'n moment klote. Echt waar ik ben blij voor ze, maar ik gun het mijzelf ook zo.....De tranen blijven maar komen...

Pfff, het voelt fijn dit even van je af te kunnen schrijven....

Groetjes M

jeetje meid dat is nog al nie wat
heerlijk he dat er een forum is waar je je hart ff kan storten
ik voel met je mee
mijn beste vriendin is ook zwanger ik wil ook!!!!!!!!
altijd moeilijk zo iets
soms huil ik ook omdat andere zwanger zijn en ik nog niet

Hoi Marleen,

Jeetje dat komt ff hard aan hé. Fijn dat je hier zo lekker je verhaal kan doen, laat de tranen maar lopen, hopelijk lucht dat een beetje op. Tuurlijk gun je het je schoonzusjes maar zelf.... Heel herkenbaar!! Wat gelukkig dat je ontstoken eierstok geen invloed heeft op jullie kinderwens, fijn. Weet niet of je medicijnen heb gekregen maar ik hoop dat de ontsteking vlug weg te helpen is, en jullie heel gauw een mooie zwangerschap te wachten staat. Sterkte en succes.

Liefs Greet

Hoi Marleen

Dat komt zeker hard aan....dat ze beide zwanger zijn, terwijl je zelf al een jaar bezig bent en een mk hebt gehad....bah meid vervelend voor je.
Maar de moed niet opgeven meid.
Wij zijn vanaf maart bezig voor een tweede en dat gaat ook niet zo vlot i.v.m mijn cyclus....maar dat is nu goed .
Want hoe langer het duurt , hoe meer kriebels je krijgt.
Want je ziet nu overal babys en meiden met dikke buiken GRRRR
Een vriendin van me was zomaar zwanger van hun eerste , zelfs door de pil heen en toen wilde ze een tweede en dat heeft minstens 5 jaar geduurt.
Je lichaam is iets heel aparts...maar kan je ook enorm voor de gek houden.
Geef de moed niet op.....bij onze eerste duurde het precies een jaar , dus wie weet....hoop voor je dat het jaar 2009 een positieve jaar voor je is....we duimen voor je

Liefs Dalia

Terug
Bovenaan