Wat voel ik me op dit moment slecht

Hee meiden,

De laatste tijd reageer ik niet meer zoveel. Het is hier een beetje crisis.

De afgelopen weken gaat het slapen van de jongens echt slecht. Voor Sven hebben we dat nu weer een beetje op de rit (zie mijn reactie bij Tiniedice) maar met Tim gaat het nog steeds niet goed.
Eerst konden we het verklaren want hij had diarree, echt heel zielig. Maar dat is nu voorbij en nog steeds wordt hij regelmatig wakker. Vannacht heeft hij weer vanaf 3:45 bij mij gelegen. Dat is het enige dat nog helpt.

Maar ja, dat kan ik gewoon niet volhouden. Ik ga er echt aan onderdoor. Slaap zelf bijna niet meer. Nu is Richard naar een feestje van een vriend van hem en ben ik alweer de hele avond met Tim bezig. Gelukkig slaapt Sven wel door maar ik heb het echt gehad. Ik weet het gewoon niet meer. Nu heb ik hem in het ledikantje bij ons op de kamer gelegd en daar ligt hij nu dus te krijsen. Ik ben een moeder die haar kindjes niet wil laten huilen maar ik zit er nu echt doorheen. Heb Richard al een SMS gestuurd dat ie naar huis moet komen. Ik kan er niet meer tegen. Troosten heb ik al gedaan, een flesje heeft ie gehad, een schone luier, zijn fiepje en toch blijft hij maar huilen. Maar ik leg hem niet bij mij in bed anders wil hij straks niets anders meer.

Dus nu voel ik me een heel slechte mama maar ik ben gewoon radeloos, ik weet het echt niet meer.....

Groetjes,
Maike

Hai Maike,

Wil je even laten weten dat ik het met je te doen heb!!!! Hou vol, het wordt op den duur beter hoor!!! Veerle heeft nog twee broertjes van 1 (woensdag 1 geworden) en eentje daarvan was tot 3 weken geleden een zeer slechte slaper, was af en toe ok helemaal radeloos en had het gevoel dat ik niet meer functioneerde, weet wat je doormaakt!!!!

Heel veel sterkte!!!

Groetjes, Floor

hey Maike,

Oh ik weet zo goed hoe wanhopig je je voelde.. Ik hoop dat je de nacht een beetje bent doorgekomen.
Ik kan maar 1 ding zeggen, als dit zo door gaat: zoek hulp! Ga naar de HA.. Dit is niet goed voor jullie.

Birgit sliep pas door toen ze net 2 was... Na een bezoek aan de pedagoog. En daarvoor? Het begon als een huilbaby, hele nachten heb ik met een gillend kind op mijn arm gezeten (alleen thuis) Er was niet meer van me over dat een leeg hulsel zo voelde het.. Uiteindelijk is Birgit dus gegroeid met de gewenning dat ze veel wakker werd door allerlei redenen. En nog steeds merk je dat dat haar zwakke plek is als er wat is, onrust, ziekte etc.

Nou heel veel sterkte en jullie komen hier doorheen, geloof me!

Evelien

Hai Maikje,

Poeh meid.. kan me voorstellen dat het heel erg pittig is! En tuurlijk zit je erdoorheen! En meid.. je moet je eigen echt niet schamen hoor! Het is goed dat je aangeeft dat je niet meer kan, das beter dan doorgaan, en wachten tot de bom barst toch?
Heb je het al met het CB overlegd??
Tja.. Verder heb ik weinig tips voor je.

Wil je alleen heel veel sterkte en kracht toewensen!

Liefs Deb.

Vreselijk..
Ik ken het gelukkig helemaal niet, maar snap wel dat als je in zo'n situatie zit..je er helemaal klaar mee bent..Het houd wel ergens op he!
En nee, dat is niet omdat je een slechte moeder bent hoor..maar ja we weten nu eenmaal niet altijd wat de kindjes willen..Er zit geen gebruiksaanwijzing bij helaas!!!
Schakel idd iemand in die eens meedenkt, en meekijkt naar de situatie met het slapen..Straks ben je blij dat je het hebt gedaan!!
Gr Rina

Hee meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Vannacht was het niet veel beter dus vandaag loop ik nog steeds als een zombie rond.

We hebben al met het CB overlegd, ben bij de huisarts geweest, we lopen bij een osteopaat en alle boeken en websites heb ik al gelezen. Helaas...... We hebben 2 extra gevoelige kindjes die alles afreageren in hun slaap. Maar ja, ik kan ze nu eenmaal niet afsluiten van de buitenwereld.

Ik hoop maar dat ook Tim er een beetje overheen groeit. Bij Sven duurde dat ongeveer een jaar dus we hebben nog even te gaan.....

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan