Wat voel ik me raar....

Heey meiden,

Ik ben een tijdje weggeweest van het forum maar ik heb wel meegekeken hoor !
We zijn nog wel druk aan het klussen maar er niet meer zo meer bezig. Ik heb komende vrijdag mijn NOD maar ik voel me zo raar.... Vorige week had ik ontzettend zere borsten. Echt niet normaal, liggen was helemaal een verschrikking. En ik heb het warm, ontzettend warm. Vandaag werd ik opeens heel duizelig. Weten jullie of duizeligheid een teken van zwangerschap kan zijn? Van gevoelige borsten enzo weet ik het maar van duizeligheid kan ik niks terugvinden.... Weten jullie het?

Voor degenen die inmiddels zwanger zijn: VAN HARTE! En voor degenen bij wie het nog niet gelukt is, BLIJVEN HOPEN!!

Dikke knuffel!
Camel

hey

ik weet eigenlijk niet of duizeligheid ook een "verschijnsel" van zwangerschap is
ik ben vandaag ook een paar keer een beetje duizelig geweest (dus ik hoop van wel)
mijn nod is over een klein weekje (de 27e)
ik duim voor je

liefs ikjes

hoi

Bij deze zwangerschap was dat juist het teken voor mij dat het raak was, samen met de hoofdpijn. Bij mij daalt de bloeddruk namelijk gelijk zodra ik schommelingen in mijn hormonen krijg en daardoor werd ik dizzy, flauwig en een barstende hoofdpijn de hele dag door. Ik heb een vreemde cyclus van 3x in het jaar ongi ofzo dus weet niet hoelang dat na mijn eisprong is begonnen

groetjes Chislaine

Hoi Chislaine (mooie naam zeg!) en alle anderen:

Chislaine begrijp ik goed dat jij op dit moment zwanger bent? En jij herkent het duizelig zijn? Ik heb ook de hele dag door hoofdpijn, niet barstend, maar wel vervelend. Ook ben ik moe, moe en nog eens moe en heel humeurig. Ik wilde vanochtend wat uit de kast pakken en ik moest me snel vastpakken anders viel ik om. Voor mijn gevoel dan. Maar ik was zo duizelig.... En ik ben dan gelijk in paniek. Als ik me anders voel dan anders ben ik gelijk bang dat ik iets "erg" mankeer. Gister was ik ook al zo licht in mijn hoofd. Nou ja, vrijdag NOD dus afwachten maar.....
Blijf vooral reageren allemaal!

Liefs,
Camel

Hoi Camel,

We zitten in het zelfde schuitje denk ik, ik heb hetvolgende:
misselijk als ik iets eet (behalve warm)
heel vaak duizelig
moe
buikpijn onderin, voelt als ongi maar dan anders

ik ga morgenvroeg testen. wish me luck

Liefs Sophia

Hallo,

Ik heb wel ergens gelezen dat duizeligheid een teken kan zijn van zwangerschap.
Ik zal dus voor jullie duimen.
Zelf ben ik 1 dag flink dizzi geweest, heb ik anders nooit last van.
Laten we het hopen, ik had vandaag mijn NOD, maar nu nog niks :)
Duim duim duim

Lfs Niek

Terug
Bovenaan