wat voel ik me rot!

Wat voel ik me rot!
Gisteren waren we op bezoek bij mijn ouders. Komen m'n broer en schoonzus langs om te vertellen dat ze zwanger is!
Ik had toch zo'n moeite om spontaan te reageren.
Terug in de auto heb ik toch wel zo moeten huilen.
Hoop echtdat het bij ons binnenkort ook zal lukken.

Kan ik me heel goed voorstellen.
Ik moet vandaag op kraamvisite en ik heb er geen zin in. Ik zit een beetje in een dipje en kan eigenlijk geen kind meer zien. mensen beseffen echt niet hoe rijk ze zijn. Ik heb nog dikke ogen van het gejank van gisteren. Mijn mannetje laat het steeds op het juiste moment afweten. Dat is steeds een erge teleurstelling. Op commando kan hij het niet en hij is er ook niet zo erg mee bezig als ik ben. Ik vind het nu de uitdaging die m'n leven daardoor erg leuk maakt maar als het steeds niet doorgaat...Ben jij al lang bezig? Veel succes!

ja zo voel ik me al een paar maanden!
Elke keer als ik denk misschien is het nu wel raak.....komt er weer iemand vertellen dat ie zwanger is! erg teleurstellend!
Ons gaat het uiteindelijk ook wel een keer lukken en dan zul je dat de hele wereld laten weten!!

Dit is trouwens mijn 3 NOD over 1 week ff gaan testen want ik ben nogal onregelmatig ongi, wens ons geluk!

liefs mij!

Ook ik vind het er vervelend om het iedere keer op HET moment te doen!
Spontaan is het in ieder geval allang niet meer.
Wij zijn nu ongeveer een jaar bezig om zwanger te raken, lijkt wel of bij iedereen in onze omgeving het gelijk raak is. En erger nog de meeste hebben het ook nog gepland ook. In de zin van: als we dan en dan stoppen met de pil dan worden we in het voorjaar papa en mama en bij 4 van de 5 vriendinnen is het daadwerkelijk nog zo gelopen ook!
Kan ook slecht tegen het gezeur van collega's die lopen te mopperen dat hun baby's s 'ochtends om half 6 al wakker zijn.. Ook ik zou er alles voor over hebben...

Hallo

Ik kan me inderdaad voorstellen hoe je je voelt. Iedereen om je heen is ineens zwanger. Het frustrerende van alles vind ik dat die mensen gelijk binnen 1 og 2 keer zwanger zijn. Terwijl wij al negen maanden bezig zijn. Ook weet ik een paar mensen om me heen die ook bezig zijn, maar nog maar net. Nu heb ik soms gewoon dat ik graag voor hun zwanger wil zijn. Op zich erg egoistisch, maar ik kan er niets aan doen. Soms baal ik er wel van. Ik gun hun natuurlijk ook alle geluk van de wereld, maar soms is dat wel moeilijk. Ik hoop voor jou dat je snel zwanger bent. Wanneer moet je weer ongesteld worden? Ik zal aan je denken.

Succes en groetjes

hoi hoi ik ben al een paar dagen hier niet meer op dit forum vandaag voor het eerst is even kijken omdat ik het er erg moeilijk mee heb ik ben er te veel mee bezig met zwanger raken.ik kan me heel erg goed voorstellen hoe je je voelt,en je dent bij je eigen waarom zij eerder dan ik,blijf moet hebben bij jou lukt het ook echt waar heel veel sucses hiermmee voel met je mee gr manuela

Terug
Bovenaan