Wat voel ik me rot.

Had er al een week naar uit gekeken. eindelijk zouden we het gaan vertellen aan mijn broer en schoonzus. We zijn twee handen op één buik dus ik kon niet meer wachten om ons geheim met hen te delen.
Gaan we nog even eten voor we zouden gaan en vind ik het eten niet lekker. Maar ja toch maar iets eten wand anders rol je om haha.
Wij naar me broer. Helemaal geweldig ze zijn zo trots en blij voor ons. Voor het eerst oom en tante. Grappig wand mijn bevalling loopt bijna gelijk met die van de eerste bevalling van mijn schoonzus. Dus zal ik ook wat zwangerschaps kleding van haar kunnen dragen. En zijn we in dezelfde periode kwa weer etc. Erg leuk allemaal.
Gezellig zitten we wat te praten over van alles en nog wat babykamer/kleding/wagens voel ik me in eens niet lekker worden. Het liefste wilde ik door de grond zakken. Waarom nu!
Wij snel naar huis. YES gered. Ik natuurlijk boven de pot. Gaat het vraagt mijn man. Ja hoor zeg ik hoort er bij zo wel over.
Helaas van 10 tot 3 was ik steeds in de weer om naar de wc te rennen en als of dat nog niet genoeg was kreeg ik er ook gratis en voor niets diaree bij en dat dan nog tegelijk ook. Dus op de wc met een emmer. Niet zo smakelijk misschien maar goed. Is dit normaal?????
Nu nog steeds brak zijn.

Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt!
Dat overgeven hoort er wel bij, diarree... dat weet ik niet zo goed. Misschien heb je gewoon iets gegeten wat niet helemaal goed was, of misschien was het eten wel goed maar is het gewoon niet helemaal lekker gevallen (aangezien je het al niet lekker vond).
Probeer in ieder geval wel genoeg te drinken nu he, zoooo belangrijk en zeker nu je zwanger bent.

Maar wel fijn dat ze leuk reageerden op het nieuws!
Enne, beterschap dus...

Wat goed dat ze leuk reageerde, dat is toch wel heel fijn he!

Jemig dan heb je het wel allemaal even te pakken zeg.
Zoals Butterflyjess al aangeeft dat spugen hoort erbij, die diarree kan natuurlijk meerdere oorzaken heben. Buikgriepje, iets verkeerds gegeten of dat je darmen flink geprikkeld zijn door het spugen waardoor die ook actief worden.
Als je het niet vertrouwt gewoon de VK bellen....

Heel veel beterschap!

Er heerst griep! Niet gelijk vanuit gaan dat het je zwangerschap is. Heb je koorts? Gewoon goed uitzieken en als het te erg wordt en aanhoudt pilletjes tegen de misselijkheid vragen aan je VK. Sterkte

Hee wat balen zeg! Ik ken het verhaal van met de emmer op de wc, dat had ik ook toen ik 4 weken geleden buikgriep had. Misschien is het dat? Bij mij was het gelukkig wel na 3 dagen weer over. Beterschap!

Wel super dat je broer en schoonzus zo enthousiast waren!

Terug
Bovenaan