Wat voel ik nou echt?

<p>Hallo allemaal. Mijn man en ik zijn nu 7 maanden bezig voor ons eerste kindje. Nu heb ik afgelopen maand voor mijn gevoel best een rare maand gehad. Mijn eisprong wad al 4 dagen te laat ( rond de 18e ) 28e zou mijn NOD moeten zijn maar dat werd de 2e. Alleen toen verloor ik minimaal bruin bloed. Soms stopte het maar donderdag voor t laatst een beetje bruin bloed gezien. Ik had voor mijn NOD wel krampjes al 5 dagen ofzo in mijn onderbuik en gevoelige borsten ( Wat ik normaal gesproken niet heb ) Nu heb ik vandaag weer krampen in mijn onderbuik dus zojuist een ovulatie test gedaan. Die was redelijk positief ( niet te licht maar ook niet heel donker) afgelopen woensdag zw test gedaan maar die was negatief. Nu hoor ik ook veel verhalen over late innesteling.... Ik weet het niet meer... iemand tips of ideeen? Of houd mijn lichaam mij voor de gek? </p><p>Ergens heb ik zoiets van ik wacht tot de volgende NOD. Maar ik heb toch weinig geduld haha.</p>
 
Ja dat vind ik dus lastig. Aangezien die woensdag negatief was. Hij had toen toch zeker positief moeten zijn als het zo was?
 
 
 
[quote quote=10141734]
Ja dat vind ik dus lastig. Aangezien die woensdag negatief was. Hij had toen toch zeker positief moeten zijn als het zo was?
 
 
[/quote]
Niet echt eigelijk als je lichaam traag HCG aanmaakt kan het zijn dat je pas later positief test .er zijn er zelfs die pas na 2 weken positief testen
 
Heb ik ook gehad..maar dan 4 dagen voor de nod. Zonder krampjes, wel steekjes in mijn borsten en mijn bh begon minder fijn te zitten.
Ik werd er gek van dus meerdere keren een test gedaan. Allemaal negatief. Toen dacht ik laat maar, ik wacht wel op de volgende nod. Een paar dagen voor de nod een test gedaan en ik was zwanger!! Ik bleek ook een verlate eisprong gehad te hebben, terwijl ik al 8 maanden regelmatige cyclus had.
Ik zou even afwachten en het proberen los te laten.
Als je echt niet kan wachten vragen voor een bloedtest.
Succes!!
 
Ik zou even nog eens testen met ochtendurine. Je lijf kan gekke dingen doen en daarom klopt een telling soms niet, hopelijk is die dan positief! 
 
Terug
Bovenaan