Wat voel ik nu? Rare kramp, de Eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Voor ons is het nu de 2e maand dat we voor het eggie gaan, maar nu vraag ik me het volgende af:
Ik had vorge maand een cyclus van 32 dagen en zit nu ongeveer in mijn vruchbaarste week (denk ik) Nou had ik gisteravond ineens een hele erge kramp rechts onder in mijn buik (duurde 5 minuten) en vanavond na mijn werk weer eentje (duurde 2 minuten)
Wat zou dit kunnen zijn? De eerste kramp kreeg ik vrijwel direct na het klussen en bij de 2e kramp  verloor ik ook  direct wat  helder dun slijm  

Ik weet een rare vraag, maar is dit dan de eisprong of heeft iedereen dit wel eens?

Groetjes, Esther

Eerlijk gezegt weet ik het niet zeker hoor!!!
Maar kan van alles zijn toch zwanger of RD!!!
Gewoon ff afwachten ja is niet wat je wilde horen denk ik maar het is echt zo!!!
Succes meis!!!

Liefs Sandy

Hai Sandy,

Beide lijkt me onwaarschijnlijk, want de RD komt pas over 2 weken en zwaner kan je denk ik nog niet voelen, dus....... Ik vraag me af of het misschien de eisprong was (2x!!! haha) of dat iemand anders ook ineens zo ´n kramp heeft gevoeld tijdens je vruchtbaarste dagen?

x Esther

Oké , sjonge wat een oen ben ik heb te snel gelezen!!!
Haha!!! Maar blijft vervelend voor je hoop dat iemand anders het antwoord weet heb het nog nooit gehad!!!
Succes in ieder geval!!!

Liefs Sandy

Geeft niks toch? Misschien zwangerschapskwaaltje?? hihi
In de hoeveelste ronde zit jij? Ook nog maar net begonnen?

xx

Hé weet niet in wat voor ronde ik zit ben nog steeds niet ongi geworden naar mijn bevalling!!!
Ja en ons dochertje Jessica is vandaag precies 17wk oud!!
Heb al 2 testen gedaan 1 eind mei en 1 ongeveer een week geleden allebei negatief, maar voel me wel raar en heb denk ik wil zwangerschaps verschijnselen!!!
Dus we wachten af  en oefenen maar door!!!

Terug
Bovenaan